Til at starte med kunne du jo udnytte, at Amino er ganske vel søgemaskineoptimeret. Du har 1 signaturlink (ubrugt), 1 profil du kan linke fra lige så tosset du ønsker (tom) samt et RSS feed fra din side for yderligere deeplinks (tom).
Til at starte med kunne du jo udnytte, at Amino er ganske vel søgemaskineoptimeret. Du har 1 signaturlink (ubrugt), 1 profil du kan linke fra lige så tosset du ønsker (tom) samt et RSS feed fra din side for yderligere deeplinks (tom).
Hej Halfdan
Endnu et computer-ord, jeg ikke fatter noget af GGGG ... hvad er RSS feed - og hvordan gør jeg brug af den? :o)
Endnu et computer-ord, jeg ikke fatter noget af GGGG ... hvad er RSS feed - og hvordan gør jeg brug af den? :o)
Haha, vi har alle vores stærke sider. Jeg ved f.eks. absolut intet om regnskab.
RSS står for Really Simple Syndication. Det bruges typisk ved blogs og andre sider, der kontinuerligt får nyt indhold. Et RSS feed bruges til at 'informere' en side om de nyeste indlæg på ens blog / hjemmeside. Hvis du tilføjer dit RSS feed på Amino, kommer det til at se sådan her ud (snuppet fra min profil):
Fine links - du kan tilføje din sides RSS feed (hvis den har et) på mange sider som Overskrift.dk, Rssland.dk - og den bedste af dem alle: Her på Amino.
Altså ... SÅ hurtige svar tror jeg sg ikke at man finder andre steder på nettet ;o) taaaak til jer begge to.
Tror jeg skal granske RSS feed noget mere ... det lyder da til at være ret fedt - hvis man (læs = mig!) altså kan finde ud af, at bruge det LOL ... men på den anden side: For 2 måneder siden anede jeg intet om at lave en hjemmeside, og jeg tror vist at jeg er sluppet nogenlunde hæderligt igennem at lave min egen :o)
Igen tusind tak for hjælpen - i en tråd, som ikke en gang var min egen :o)
Haha, vi har alle vores stærke sider. Jeg ved f.eks. absolut intet om regnskab.
RSS står for Really Simple Syndication. Det bruges typisk ved blogs og andre sider, der kontinuerligt får nyt indhold. Et RSS feed bruges til at 'informere' en side om de nyeste indlæg på ens blog / hjemmeside. Hvis du tilføjer dit RSS feed på Amino, kommer det til at se sådan her ud (snuppet fra min profil):
Fine links - du kan tilføje din sides RSS feed (hvis den har et) på mange sider som Overskrift.dk, Rssland.dk - og den bedste af dem alle: Her på Amino.
Den var god det må jeg snart have sat op
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling