Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er det godt at få lavet ig importeret ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg sidder her og skal bruge 1,000 af et produkt som skal have produceret.

Det skal være i yderst højt kvalitet og standard.

Det skal selvfølgeligt laves i udlandet, men undrer mig over om der findes nogle danske consulting firmaer der hjælper danskere med at lave forretning i andre lande, f.eks. Kina eller måske Indien, endvidere om der er mulighed for QC (quality control) af danske management folk, så jeg ved at det hele er iorden.

Ser frem at til at høre fra jer alle.

på forhånd mange tak !

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:33

Hej Hasanis,

Hvis du nu havde skrevetr lidt mere om hvad du skal have produceret, så kunne vi måske hjælpe dig lidt bedre.

Der er en del profiler herinde, der hjælper med outsourcing og produktion i alle mulige brancher, men synes du skal kredse lidt mere ind hvad det er du skal bruge....

Metal, elektronik, textiler osv.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:32

Hej Hassanis

Vi arbejder med outsourcing og quality management i Kina. Vores hovedområde er indenfor tekstilbranchen men har også erfaring indefor diverse andre brancher bla. tryksager og sprøjtestøbning af plastemner. Som Exportinnovation også nævner ville det være en god ide at skrive lidt om hvilket produkt det drejer sig om, så er jeg sikker på du bedre kan finde den rette leverandør. 1000 stk. af noget er ikke meget i Kina, men det kommer jo også igen an på hvilket produkt der er tale om.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Skrevet kl. 11:30

Ok,

Tak til jer begge... Men jeg tænkte nu mere på om der ikke var et firma i f.eks. Indien, et dansk firma i Indien der hjalp med al dette ??

på forhånd tak !

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:33

Ja selvfølgelig er der det - men vi ved stadig ikke hvad du søge.

Hvis du kan give lidt specifik information, kan du også få et specifikt svar.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Skrevet kl. 13:43

klart, det forstår jeg godt..

Sagen er, jeg vil egentligt ikke lige ud med hvad det er jeg skal have lavet.

Er det muligt at en liste/navne på de virksomheder der findes for det indiske marked ?

på forhånd mange tak !

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:57

Hej

Jeg har gode kontakter i Indien og arbejder pt. 2/3 af min tid for en indisk virksomhed i Delhi.
Giv et praj på strauss@zorcio.com mht. hvad det drejer sig - det skal ikke koste dig noget :o)

Hilsen Daniel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)