Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på konceptet

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:
Jeg har været igang med at lave en "indholdsoversigt" over mit produkt, som jeg har lavet en grovskitse af og lagt ud på forsiden Tholst-WebConsult.dk.

Kvaliteten er helt hen i vejret. Du har stavet "support" forkert.

Få ordnet fejlene, så vil det helt klart hjælpe.

Er det rigtigt forstået, at du tilbyder en gratis gennemgang af en hjemmeside?

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:08

Alt kan sælges. Jeg var for 12 år salgschef i et firma, der leverede test af blandt andet web-sites. Vores priser gik fra 12.000 kr. og op til 100.000 kr. for en test af et web-site.

Men - jeg synes desværre ikke, at dit site giver indtryk af kvalitet. Desuden virker det meget ustruktureret hvad man får for pengene.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:34

Intetsigende:

Jeg har været igang med at lave en "indholdsoversigt" over mit produkt, som jeg har lavet en grovskitse af og lagt ud på forsiden Tholst-WebConsult.dk.

Jeg vil gerne bede dig om at læse hvad jeg har skrevet i indlæget :)

Som jeg skrev er det en grovskitse som jeg har lavet på 15 min, får at kunne se effekten af den inden jeg får lavet en flottere og gennemarbejdet oversigt. Så nej det er ikke særlig pæn, og der er uden tvivl små fejl :)

Det jeg er ude efter var blot at få feedback på om i er enige i at det vil give et bedre overblik i sidste ende.

Ja idéen er at lave en gratis "light" udgave af den endelige analyse som en smagsprøve på hvad det er du får for pengene i sidste ende.

Det virker ikke helt til at folk kan se bort fra den manglende kvalitet der er på hjemmesiden pt. på trods af at jeg flere gange har understreget at det er konceptet jeg vil have feedback på :)

Men tak for kommentarene, alt bliver taget til efterretning, skrevet ned og husket :)

Glædelige 2. påskedags hilser :)

Thomas 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 18:37

Umulius:

Alt kan sælges. Jeg var for 12 år salgschef i et firma, der leverede test af blandt andet web-sites. Vores priser gik fra 12.000 kr. og op til 100.000 kr. for en test af et web-site.

Men - jeg synes desværre ikke, at dit site giver indtryk af kvalitet. Desuden virker det meget ustruktureret hvad man får for pengene.

Hehe, endnu engang... Jeg er helt med på at siden på ingen måde lever op til den kvalitet der er forventet :) Bare rolig, det kommer ;)

Jeg arbejder på at gøre det mere klart hvad det er man får for pengene, det er netop også derfor jeg har oprettet denne tråd.

DBH Thomas

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:50

Intetsigende:

Jeg vil gerne bede dig om at læse hvad jeg har skrevet i indlæget :)

Som jeg skrev er det en grovskitse som jeg har lavet på 15 min, får at kunne se effekten af den inden jeg får lavet en flottere og gennemarbejdet oversigt. Så nej det er ikke særlig pæn, og der er uden tvivl små fejl :)

Det jeg er ude efter var blot at få feedback på om i er enige i at det vil give et bedre overblik i sidste ende.

Ja idéen er at lave en gratis "light" udgave af den endelige analyse som en smagsprøve på hvad det er du får for pengene i sidste ende.

Det virker ikke helt til at folk kan se bort fra den manglende kvalitet der er på hjemmesiden pt. på trods af at jeg flere gange har understreget at det er konceptet jeg vil have feedback på :)

Men tak for kommentarene, alt bliver taget til efterretning, skrevet ned og husket :)

Glædelige 2. påskedags hilser :)

Thomas 

Det er jo hjemmesiden og billedet du henviser til. Hvis du ønsker konceptet vurderet, så fremlæg konceptet, fremfor at poste links til ting som du ikke ønsker kritik af. Det kan meget let blive misforstået.

Er det en praksis du bruger meget, at lave ting i "dårlige" versioner før du laver den rigtige? Det virker for mig som tidsspilde.

Tak, og i lige måde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 19:00

Idéen med at poste hjemmesiden i forhold til feedback på konceptet var at så kunne folk læse lidt mere af det tekst og beskrivelse jeg har lagt derind, for at have et bedre udgangspunkt for at kommentere.

Men det kan være du har ret i at jeg skulle have holdt det ude af billedet, og blot forklaret om konceptet her i tråden. Det er hermed noteret som en erfaring.

Om jeg laver dårlig kvalitet i praksis? Hmm, nej absolut ikke!?

Jeg laver nogle hurtige udkast som er det samme som at side og lave en skitse på et stykke papir og tager heller ikke meget mere af min tid :)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)