Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En troværdig hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino folket.

Jeg vil gerne høre jeres mening om, hvornår i synes en hjemmeside er troværdig.

Jeg vil os gerne høre hvad, hvad det er der gør dem det.

Mvh Martin Smile

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 12:50

En pæn balance mellem funktionalitet, brugervenlighed og især det grafiske udspil til brugeren..

Det er efter min mening nøgleordene i dag. Skype-BigSmile "Op i røven" med div. e-/godkendelses mærker (Få brancher undtaget selvfølgelig) 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :

Kære Amino folket.

Mvh Martin Smile

Hmm. Hvis det er en virksomheds hjemmeside, så er der nogle ting - som jeg mener - SKAL stå på siden, før jeg føler at den er troværdig nok. Der vil slf. altid være nogen som prøver at snyde, det kan man ikke undgå, men som hovedregel kigger jeg efter...

• CVR-nummer
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Info omkring virksomhede
  • Betingelser

Der vil muligvis også være lidt omkring opbygningen af siden, samt hvordan den er præsenteret på Google og andre steder på nettet.

Hvis det er en privat hjemmeside, vil det nok være indholdet, opbygningen og hvordan vedkommende, som ejer siden, præsentere sig selv og de idéer vedkommende har med siden.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:55

For det første bør siden fremstå ordentlig.
Det bør være let at se, hvem der står bag siden, og hvad sidens formål er.
Fakta som præsenteres på siden bør præsenteres på en måde, så de let kan kontrolleres - f.eks. ved kildehenvisninger eller lign.
Hvis siden har aktuelle emner, bør disse være opdateret, og man bør let kunne se, hvornår et stykke viden var aktuelt.
Når siden lover ét eller andet bør det holdes. Gratis må f.eks. ikke betyde "koster kun lidt".
Siden bør have sit eget domæne.
Stavefejl og dårligt sprog trækker ned.
Alle grafiske fejl trækker ned.
Alle scriptfejl trækker ned.

Det var lige mit umiddelbare bud - som bestemt ikke er hverken gennemtænkt eller udtømmende.

mvh Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:10

Fuld ud enig i skrevet CVR Nummer , betingelse siden gør siden mere troværdigt .

jo tekst der står på hvad er det for et produkt jo mere troværdigt er siden , ingen tekst , forstår man ingenting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:22

Martin :

Kære Amino folket.

Mvh Martin Smile

hej martin

Jeg har kæmpet med det selv længe på min side opti-web.dk og jeg har prøvet det længe og alle mulige varianter, jeg tror at billede på af dig selv og kortfattet tekst om hvad du kan, det er ikke så vidtigt at den er super fancy med alt muligt flash

et godt eksempel som jeg kender er siden www.nikolajastrup.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:33

drhl:
Op i røven" med div. e-/godkendelses mærker

Kunne ikke være mere enig.... :)

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:34

Det er super med alle disse gode svar. På hvordan man kan gøre en hjemmeside mere troværdig.

Jeg kan godt følge jer i, at i mener der skal være et Cvr nr på sin hjemmeside, og det er med til og websiet mere troværdig. 

Men lad os nu sige det ikke er en websiet der prøver og sælge noget. Men det er et infomations sted, hvor man skal finde info. Hvor man kan stole på det der er skrevet, og ikke bare tænker at det er noget der blevet smækket sammen i en fart for at få en hjemmeside.

Hvornår bliver så et website troværdigt ?

Mvh MartinSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41

Det kunne være i form af kilder eller links som henviser til den information som bliver beskrevet..

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 14:12

Martin :
Men lad os nu sige det ikke er en websiet der prøver og sælge noget. Men det er et infomations sted, hvor man skal finde info. Hvor man kan stole på det der er skrevet, og ikke bare tænker at det er noget der blevet smækket sammen i en fart for at få en hjemmeside.

Hvornår bliver så et website troværdigt ?

Design og brugervenlighed skal selvfølgelig være i orden, og så skal der være et minimum af reklamer. Hvis siden er fyldt med reklamer, syntes jeg, at det trækker rigtigt meget ned i troværdigheden.

Hvis man skriver nogle lange fyldige, relevante og pænt formulerede artikler, så ligner det ikke noget der er smækket sammen i en fart. 

Kildehenvisninger kan være en god ting (men ikke altid). Du kan også skrive lidt om din egen baggrund for at lave siden. Hvem er du, og hvorfor ved du meget om emnet?

Jeg har selv en side med information om musikteori, som jeg har arbejdet meget med at gøre troværdig. Du kan evt. tage et kig og blive inspireret her: www.musikipedia.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)