Hej til jer alle. Jeg har et par ydmyge spørgsmål, som jeg håber, jeg kan finde svar på her. Mit website er i wordpress, og jeg har ønske om at besøgende på mit site møder et pop-up-vindue, som giver dem mulighed for at tilmelde sig mit kommende nyhedsbrev. Hvor stor grafisk og programmeringsmæssig indsats kræver det at skabe et pop up-vindue, som matcher sidens øvrige grafik og still? Derudover vil jeg høre, om nogen ved, hvordan jeg bedst griber følgende an: Jeg vil gerne have mulighed for at skabe større opmærksomhed omkring særlige tilbud, jeg kører af og til. Det forestiller jeg mig, at jeg kan gøre på sitets forside med en grafik, som linker til en side om tilbuddet. Grafikken ønsker jeg også at kunne bruge på Facebook. Hvor besværligt er det at løse den opgave? Jeg har på ingen måde forstand på hvekren grafik eller programmering, så jeg har brug for seriøse, troværdige råd, så jeg er klædt på til eventuelt at udbyde en opgave på de to ting. Tak for jeres tid - og god påske! |
Hej Monica
Folk har jo forskellige preferencer, men den som jeg foretrækker og finder rigtig god er:
Du kan jo prøve at kigge på den. :-)