Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke til FCK!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort Tillykke til FCK!

Nu er det afgjort... Og hvor er det egentlig pinligt at de andre klubber ikke kan yde mere modstand. Men flot af FCK de har de i hvert fald leveret varen i år!

ha' en god påske :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:21

Pinligt at de andre hold ikke kan yde modstand? De har sgu ikke pengene Emil :=) Ærgerligt at det efterhånden kun handler om hvor mange penge klubberne modtager :=). 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Hej Emil

Jeg vil give dig ret i at det er pinligt.

For der er nogle andre klubber, herunder det jeg holder med, der yder langt under det som det burde.

Men ellers så er min holdning at superligaen er gået ned i niveau, og kun FCK har bibeholdt niveau, også derfor at det allerede var afgjordt.....var det jo allerede ved jul.

Men tillykke til FCK.

/Kenneth

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:40

Andreas Linde:

Pinligt at de andre hold ikke kan yde modstand? De har sgu ikke pengene Emil :=) Ærgerligt at det efterhånden kun handler om hvor mange penge klubberne modtager :=). 

Brøndby er da stort set selv udenom de ikke kan følge med FCK, de har haft alle muligheder.

FCM (Inderen + Transfer), AAB (CL), AGF (Alene i Aarhus) og OB (Spillertruppen) burde for såvidt også kunne levere en økonomi der kunne følge med et niveau under FCK, nu er de så bare flere niveauer under, noget må de bare være bedre til i FCK.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:01

Du har helt ret! Noget må de være bedre til! De har et utroligt godt setup i virksomheden (ser man bort fra de sidste par år med underskud) og organisationen er meget bedre gearet end de andre fodboldklubben. Derudover vil jeg også nævne CV, som en af de helt store indenfor FCK udover Ståle og trænerteamet. CV formår gang på gang at hente de rigtige spillere til FCK, og med et minimalt antal fejl. De sidste par år, er det vel reelt kun Ailtion, som man kan kalde for en ommer.

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)