Hejsa jeg har nu luret en del herinde på Amino,og fundet mange interssante emmer og debatindlæg, og syntes lige jeg ville dele vores service med jer, da jeg kan se at der er en del som handler med Kina Herinde. Vi er en Fransk/Dansk ejet virksomhed, som tilbyder kvalitets kontrol og eksport service fra hele Kina, vi har været strategisk placeret i Henan provinsen, i hjertet af Kina, i de sidste 4 år, for at sikre hurtighed og effektivitet. Vores kompentance områder er Læder varer, agriculture produkter, kul og miner, tekstil, legetøj, træprodukter, Ejendomshandel og konstruktion, mad, foder, abrasive. Tag et kig på vores hjemmeside og se vores udvalg af services og mange andre ting på www.dc-qc.com MVH Thomas Christensen Adresse: Office2005, East building, Jian Ye Guangchang, Zhengzhou, Henan, CHINA Postal Code: 450000 Tlf: +86-371-65628892 Fax: +86-371-65618378 |
Jeg kan kun anbefale at man får kontrolleret sine varer før de skibes ud af Kina, om det så er Thomas''s firma eller et andet man får til det er jeg ligeglad med. Af personlig erfaring har jeg mange gange oplevet Kineserne lave helt mærkværdige ting som:
- uden varsel ændre på farven på produktet fra hvid til sort...
- at lave røde streger på produktet
- generelle funktionsfejl.
- osv
- osv
Kontroller dem, det er ikke som at handle med danskere...men vi vil jo heller ikke betale dem danskerpriser...
Mvh
René