Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med de "tunge drenge"

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også for tid tilbage forsøgt at tilbyde min grafiske ekspertise herinde, men jeg fik vist aldrig skrevet, at én af mine absolutte styrker er arbejdet med de tunge, internationale organisationer. Som UN, UNFPA (andre UN-afdelinger), AFDB, EIB, WHO osv. osv.

Jeg har siddet med sprogskifte i stor stil, ved hvilke detaljer man skal være opmærksom på og er vant til at håndtere deres måde at arbejde på. (Oversat til dansk: jeg finder de fejl, de selv overser). Den direkte kontakt til kunden har jeg også håndteret i stor stil, og jeg har erfaring med at få kunden "opdraget", så man undgår flest mulige fejl i den færdige tryksag...

Når det gælder sprog, har jeg meget nemt ved at stave – både på dansk (selvfølgelig), som på specielt engelsk, fransk og tysk.

Nu er det nok ikke så mange Aminoer, der sidder og laver tryksager til nogle af disse organisationer – og samtidig mangler en dygtig freelancer. Men har I lignende, andre kunder, vil et rigtig godt bud til at udføre arbejdet – være mig

Af samme årsag har jeg allerede en fin aftale med en af mine tidligere arbejdsgivere, som kender mit værd med disse "drenge". De, der har prøvet et samarbejde, ved, hvad jeg taler om.

EDIT: Der kan ikke ses noget af arbejdet på min hjemmeside, da det ikke er tilladt at bruge disse organisationer som referencer. Jeg kan dog sende eksempler til de, der måtte være interesserede.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)