Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spansk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Det er jo ikke uden grund at jeg har registreret mig i dette forum. Jeg har brug for lidt hjælp! 

Jeg er bl.a. tysk statsaut. translatør (spansk og engelsk) og overvejer at tage springet som freelance oversætter. Jeg er i gang med at kontakte diverse sprogskoler osv. for at vise ansigt. Mit modersmål er tysk, dvs. jeg oversætter kun til tysk (dansk, engelsk og spansk).

Som dejlig opstart er jeg blevet bedt om at oversætte en vens hjemmeside - ingen problem - so far!

Men alligevel 2 problemer: Da jeg også har brug for en person med modersmål spansk da hjemmesiden også skal oversættes til spansk vil jeg høre jer om i kender nogen som kender nogen der er fra Spanien (helst Spanien, men Latinamerika er også ok) og taler rigtig godt dansk og som kunne tænke sig at få nogle kroner for at lave en oversættelse.

Jeg kunne jo spørge et oversætter-/translatørfirma, men nu kommer mit problem nummer to:

Løn. Jeg kan desværre ikke betale en høj sum som man plejer at betale for oversættelser i den omfang, da oversættelsen er for en ven og jeg selv ikke får meget betalt: that''s what friends are for! Selvfølgelig vil jeg gerne betale et beløb til vedkommende som går udover mit eget beløb, da jeg ser dette job som investering og god reference for mig selv.

Så hvis en af jer kender en person med spansk som modersmål må denne person gerne henvende sig til mig gennem dette forum, eller vil jeg også gerne kontakte vedkommende som er interesseret i opgaven.
 
Nu har jeg selv været lidt ud og søge på nettet: findes der en dansk/spansk organisation/venskab/IS/klub e.l. hvor spanier boende i DK mødes som jeg kan henvende mig til for at finde en oversætter?
 
Jeg håber jeg får nogen hjælp fra jer og siger mange tak på forhånd
 
Stort smil fra
SIM
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SIM

 
Kan desværre ikke hjælpe mig med dit spm.! Men måske du kan hjælpe mig :-)
 
Skal have oversat fra Dansk til Tysk og Engelsk. Ca. 5500 ord pr. sprog. Det er på siden www.evolutiontour.com !
 
Måske du kan komme med en pris? skriv gerne til webmaster @ evolutiontour . com (sammensæt selv :))
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej SIM

Jeg har en søster, der taler flydende Spansk. Samt tysk mm. (hun har chilensk statsborgerskab)
Hun har før arbejdet med hjemmesider og er helt sikkert kvalificeret.

I kan uden tvivl aftale en fair pris, efter hun har set materialet.

Der er et problem: Hun bor i UAE (de forenede arabiske emirater)
og i vil derfor ikke kunne mødes fysisk. Men skrive og ringe sammen.

Et problem mere, er at hun arbejder og hun skal bruge fritiden på det - derfor må i aftale hvornår det skal være færdigt.


Hvis du er interesseret, kan jeg maile hendes kontaktoplysninger.


Med venlig hilsen Andreas bech

andreasbech@gmail.com

Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
Mange tak for jeres tilbagemelding!!!
Kenneth, jeg kontakter dig på din angivne mail for at snakke nærmere om dette.
Andreas, det lyder kanon!!! Du må gerne sende hendes oplysninger til mig på simone@eur-consult.com så vil jeg gerne kontakte hende !!!
 
Det er en stor glæde for mig at der er kommet noget respons!!!
 
Stort smil fra
SIM
Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du stadig mangler en der kan oversætte, så har jeg en nativ spansk, og som taler og læser dansk.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)