Derfor sælger jeg min konto hos Byggetilbud.dk hvor jeg har indestående 2617 kr. Byggetilbud.dk er en side der formidler opgaver ud til håndværkere. Og efter min vurdering en af de eneste af disse sider der faktisk kommer med nogle relevante opgaver, får i øjeblikket ca. 1 relevant opgave om dagen. så dette er absolut en god mulighed for at få nogle opgaver, til din virksomhed.
Jeg skal have 1900 kr. for den.
Skriv et PB/PM hvis dette skulle have din interesse.
Jo, det er der sikkert... men de har måske samme erfaringer med tilbudsportaler som undertegnet, nemlig at det for det meste er spild af penge, og ikke levere det arbejde man forventer, men en masse spildtid og spild af penge til kørsel.
Også er det jo ikke der man vil smide pengene mens man måske ikke har så meget at lave.
Det kan også være fordi der ikke er så mange håndværkere herinde på Amino, måske værd at forsøge at afsætte dem andet sted også... ?
Ja er godt klar over at de fleste af den slags firmaer ikke har det bedste ry.. Er selv medlem af 2 sider, og da vælger jeg blot at sælge den ene,(den der virker). Har selv fået en del opgaver der.
Vil bestemt ikke sige at det er spild af penge, for oftest når jeg er ude og snakke med kunden har de kun fået min og måske en ekstra henvendelse på opgaven, og det gør typisk at man får opgaven.. Så jeg vil sige at det er de bedst givende markedsføringskroner jeg har brugt, i min tid som selvstændig håndværker.
Jeg kan oplyse, at forespørgslerne koster fra 79 til 395 afhængigt af størrelsen. Man kan læse en beskrivelse af opgaven og se hvilket postnummer den skal udføres i før man køber.
Til Lucca: Man skal have et håndværkerlogin før man kan se opgaverne. Kan det være derfor du ikke har kunnet se noget? Hvis du har et håndværkerfirma er du velkommen til at ringe og få en bruger så du kan kigge på opgaver.