Få en komplet Wordpress blog eller firma-forside for 499 kroner!
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-04-2011 kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej kære Amino 'er!
Jeg tilbyder jer et godt tilbud, da jeg mangler lidt penge før jeg kan skubbe gang i mine egne projekter :-)
Jeg tilbyder dig en lækker wordpress blog - jeg hjælper dig med opsætninger, design og logo + desuden så tilbyder jeg dig fuld support hele vejen.
Hvis du har et firma og bare mangler et slags visitkort for din fysiske butik, så hjælper jeg dig også gerne med det.
OBS: Understreger at jeg ikke laver mirakler for den her pris, dvs. communities, store forums og e-shops ikke er noget jeg kan tage mig af :-)
Hvis dette skulle vække interesse, så send mig en PM :-)
Hele pakken koster 499 kroner - inkl. moms
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Er det unikt design eller thems du ligger på?
Mvh
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-04-2011 kl. 18:36
Svar
Themes jeg justere til kundens behov og ligger ind :-)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
kunne der laves et logo hvor der stod stripundervisning på og på sådan en side her www.stripundervisning.dk der fjernes fodnote link wordpress og lave drop menu på siden
brug bare grund logo på www.stripdanmark.dk med pigestripper banner det er ok
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
20-04-2011 kl. 23:09
Svar
Først var det 199,- så 399,- og nu 499,-
Øøh hvad sker der
Og er du moms registreret for hvis du ikke er, mener jeg ikke du må opkræve moms, men det skal du da undersøge....Bare et godt råd
Svar
Tilmeldt 17. Apr 11
FDB
Skrevet
21-04-2011 kl. 14:30
Svar
Du må ikke opkræve moms hvis du ikke er momsregestreret.
Husker du at sende den opkærvende moms videre, vil du nok blive bedt om at registrere dig, det har også den fordel at du har fradrag for betalt moms.
Sender du ikke momsen videre, får du et gratis ophold i Hotel Gitterly.
Kender en som blev lidt skuffet, da han ikke selv kunne bestemme hvornår opholdet skulle være.
Svar