Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Net bogføring "for dummies"?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som overskriften siger søger jeg et MEGET lettilgængeligt bogførings-program/sted online.

Jeg er virkelig ikke den skarpeste "økonomi-kniv" i skuffen  Så er der nogen gæve Aminoer der, med en pædagogisk ingangsvinkel, kan anbefale et sted?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:35

Hos Ageras får du 3 gratis og uforpligtende tilbud, skal vi finde den rigtige revisor til at få styr på årsrapporten for dig? Så klik her! 

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:03 | Låst
Jeg synes du skal overveje at downloade SummaSummarum gratis fra www.summarum.dk - så kan du afprøve programmet. Det er rigtig godt. Hvis du har spørgsmål til hvordan noget skal gøres vil jeg gerne hjælpe dig.
Tilmeldt 18. Dec 06
Skrevet kl. 14:43 | Låst

Tusind tak Mads

Summarum ser godt ud! Skal lige have undersøgt det lidt nærmere, men tegningen af pærer og bananer på forsiden taler til mig *GGG* Dog er det ikke umuligt at jeg får brug for din assistance.......

Mvh. Rikke.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:58 | Låst
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 15:25 | Låst
Jeg bruger www.intraface.dk til min virksomhed.

Det kan utroligt meget :) Rart at benytte.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:24 | Låst
Jeg selv bruger Summa Summarum, som også er nævnt tidligere i denne tråd..

Det kan downloades på summarum.dk, og det tog mig ikke mange timer at komme igang med.. Og jeg har ikke hverken erfaring eller uddannelse indenfor bogføring eller regnskab!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 18. Dec 06
Skrevet kl. 08:26 | Låst

Hej guys!

Tak for de forskellige forslag!

Tror det ender med Summarum. Jeg har kigget nærmere på programmet og det virker meget tiltalende......

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hej VillaManilla

Jeg synes du skal kigge på www.e-conomic.dk - det er et online bogføringsprogram som er meget enkelt at bruge.

Hvis du som du skriver ikke er nogen ørn til regnskab, var det måske en ide at koncentrere dig om det du er god til, og så outsource din bogføring ?

God fornøjelse - og god vind fremover.

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:31 | Låst

Hej Rikke

Hvis du er interesseret I at høre, hvor billigt vi egentlig kan lave dit daglige regnskab, så smid os en mail på info@webbogforing.dk, lidt om din virksomhed og om, hvor meget du sælger, så kan vi aftale en fast månedspris - og så er du komplet fri for at tænke på det, da vi klarer alt fra moms til årsregnskab.

Så kan du i stedet bruge din tid på de sjove ting :-)

Vi bogfører fx også kun online i e-conomic, så du i princippet altid kan følge med.

Nyd weekenden og solen.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)