For en måned siden skrev jeg en blok omkring vores nye koncept. Fik mange gode tilbagemeldninger og har efterfølgende rettet en del til efter det. Jeg vil gerne lige smide den op endnu engang efter rettelserne og høre hvad man syntes til siden og konceptet. Konceptet gå ud på at lease pcer ud til private og virksomheder. Idegrundlaget er at en pc bliver hurtigt forældet derfor er der ingen grund til at eje den. Samtidig oplever mange problemer og skader. I dette koncept har man gartis support - forsikret mod skader og udskriftning efter 36 måneder. Siden www.pcleasing.dk
|
Hej,
Nu var jeg lige inde og tjekke din side.
Priserne står pr mdr og binder man sig for 36 mdr?
For så vil jeg da umiddelbart mene det er dyrt. Køber jeg en iPad ved dig, så er prisen 7956 kr, men kun 2959 kr ved apple og sådan er det også ved de bærbare. Den skal godt nok gå i stykker mange gange, hvor det ikke kan laves på garantien, før det kan betale sig.
Når de fleste virksomheder køber it produkter er der service med og garanti på produkterne og det er uden priserne er 2-3 gange så dyre + virksomhederne ofte sælger gammelt it udstyr til medarbejderne og på den måde får lidt ind igen.
Så for at få succes vil jeg tro du skal have næsten samme priser som ved alm køb, så din service mere bliver sammenlignet med en afdragsordning - men det kan være jeg tager fejl?
Mvh