Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PC leasing koncept

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

For en måned siden skrev jeg en blok omkring vores nye koncept. Fik mange gode tilbagemeldninger og har efterfølgende rettet en del til efter det.

Jeg vil gerne lige smide den op endnu engang efter rettelserne og høre hvad man syntes til siden og konceptet. 

Konceptet gå ud på at lease pcer ud til private og virksomheder. Idegrundlaget er at en pc bliver hurtigt forældet derfor er der ingen grund til at eje den.  Samtidig oplever mange problemer og skader. I dette koncept har man gartis support - forsikret mod skader og udskriftning efter 36 måneder.

Siden www.pcleasing.dk 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:25

Hej,

Nu var jeg lige inde og tjekke din side.

Priserne står pr mdr og binder man sig for 36 mdr?
For så vil jeg da umiddelbart mene det er dyrt. Køber jeg en iPad ved dig, så er prisen 7956 kr, men kun 2959 kr ved apple og sådan er det også ved de bærbare. Den skal godt nok gå i stykker mange gange, hvor det ikke kan laves på garantien, før det kan betale sig.

Når de fleste virksomheder køber it produkter er der service med og garanti på produkterne og det er uden priserne er 2-3 gange så dyre + virksomhederne ofte sælger gammelt it udstyr til medarbejderne og på den måde får lidt ind igen.

Så for at få succes vil jeg tro du skal have næsten samme priser som ved alm køb, så din service mere bliver sammenlignet med en afdragsordning - men det kan være jeg tager fejl?

Mvh

Tilmeldt 27. Feb 11
Skrevet kl. 12:15

Konceptet henvender sig primært til private.  Og enig i at der ligger en udfordring i at retgærdigøre prisen, som også dækker udefra kommende skader, support og garanti i hele perioden.   Anders

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 12:31

En ting der hurtigt faldt mig i øjenene er: Gratis levering og fragt

Øh? :)

Og så måske lidt grafik på undermenu punkterne? Når man går ind i Pc produkter (Både P og C skal vel være store?), så står der bare bærbar og stationær midt på siden... Så det ikke lige til at starte med.

Fra København
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:36

Hey , synes det et godt koncept, men priserne er ikke helt optimale, de holder squ ikke helt som Kristian siger .. 

Hvad gør i med produktet når du siger det bliver hurtigt forældet og virksomheden ønsker et nyere produkt ? , bliver det exportet til udlandet eller ? 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 16:54

Hej

1. Jeg synes uden tvivl, at det er et godt koncept og jeres primære opgave nu er selvfølgelig at blive mere konkurrencedygtige på prisen og udvalget. Ingen af delene er særlig gode i øjeblikket, men det kommer naturligvis med tiden. ;)

2. Som det bliver nævnt så er der ligeledes nogle grammatiske småfejl, specielt med ordet PC, der skal være med stort.

3. Sidst så synes jeg at din hjemmeside kunne have et bedre design, specielt hvad angår banneret.

"Gratis levering og fragt" hænger selvfølgelig ikke helt sammen, men jeg vil anbefale at du vælger de 5 stærkeste fordele og har dem stående i højre margin ved indkøbskurven, så de besøgende hele tiden er opmærksom på fordelene. 

Det virker lidt for påtaget nu, hvor de bare bliver vist på forsiden.  

Håber du kan bruge det konstruktivt. Held og lykke med projektet, jeg synes det er et godt koncept.

Tilmeldt 27. Feb 11
Skrevet kl. 08:37

takker for tilbagemeldningerne.  Hjemmesiden er bygge på en standart side, og indtil vi begynder at få et fornuftigt salg må vi leve med begrænsningerne.  Men skal selvfølgelig få rettet de fejl til som i henviser til.  

Siden henvender sig primært til private, og ikke erhverv.

Fint forslag at nedtone fordelene og sætte dem i siden, og fokuserer på produkterne.

Omkring priserne så er det også det jeg høre fra mange at vi skal gøre noget med.  Jeg overvejer at pille forsikringen ud der dækker mod udefra kommende skader det vil sænke priserne 50-80 kr pr. mdr.  er det en ide ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Ab@baagland.dk:

takker for tilbagemeldningerne.  Hjemmesiden er bygge på en standart side, og indtil vi begynder at få et fornuftigt salg må vi leve med begrænsningerne.  Men skal selvfølgelig få rettet de fejl til som i henviser til.  

Siden henvender sig primært til private, og ikke erhverv.

Fint forslag at nedtone fordelene og sætte dem i siden, og fokuserer på produkterne.

Omkring priserne så er det også det jeg høre fra mange at vi skal gøre noget med.  Jeg overvejer at pille forsikringen ud der dækker mod udefra kommende skader det vil sænke priserne 50-80 kr pr. mdr.  er det en ide ? 

Du kan jo lave det som et tilkøb. Således man kan købe ekstra forsikring.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:35

Hej med dig

Du har et par tekniske detaljer/mangler jeg ville få på plads.

Normalt udvikler man hjemmesider ud fra en grund størrelse af opløsning, den mest brugte er 1024x768, hvis du tjekker din side i denne opløsning vil du opdage side scroll.

Du mangler UFT kode i forbindelse med din DocType.

Ellers en fin side med et godt overblik.

Håber du kan bruge det til noget.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Det er en rigtig fin side du har lavet. Du skal dog lige have kigget på din doctype som allan nævner.
Angående Allans kommentar med at sider har en grund bredde er ikke sand! Det ved jeg ikke lige hvor han har lært henne? Jeg laver sider i alle størrelser og det afhænger bestemt af hvilken målgruppe jeg har med at gøre. Selvfølgelig er der flere bredder som er gode og mange som bruger! Men fordi du bruger en bredere størrelse, gør ikke det er er forkert.

Selv bruger jeg meget ofte bredde 920 eller 870!

Din kode er flot og rigtig godt du bruger procenter til din font-size

---------

Jeg har lige testet den i en opløsning på 1024x768 og siden ser stadig overskuelig ud! På den front har du fint styr på det. jeg har maks 20 pixel scroll

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)