Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undskylder for affiliate links i indlæg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Jeg har "åbenbart" været lidt for flittig med at oprette affiliate links i nogle af mine indlæg, som jeg har skrevet her på Amino.

Jeg har forstået på det, at dette absolut ikke er tilladt, og er blevet kontaktet af en moderator angående dette.

Jeg har selvfølgelig aldrig haft hensigt i, at gøre andre Aminoer sure, irriterede eller det der ligner. Dette skal ikke ske fremover.

For at være ærlig, så har jeg måske ikke lige været omkring dette, i betingelserne for brug på Amino. Men det stopper selvfølgelig nu.

Til Jer som har følt irritation ved dette, undskylder jeg 100.000 gange, og håber stadig at der kan kommunikeres på Amino, som der altid er gjort.

Mvh.

Anders Helbo Sørensen

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:22

Det er meget normalt at man ikke må bruge sådanne links på fora.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:46

Ja, selvfølgelig er det det Michael. Jeg har bare slet ikke tænkt over det.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:50

Anders Helbo:

Til Jer som har følt irritation ved dette, undskylder jeg 100.000 gange, og håber stadig at der kan kommunikeres på Amino, som der altid er gjort.

Sådan er det.

Vi træder allesammen ved siden af i løbet af livet, i større eller mindre omfang. Og dette er selvfølgelig en af de mindre :o)

Jeg har ikke selv set dine links, så jeg er ikke blevet irriteret. Men du har lavet en fej, erkendt den, og så er vi selvfølgelig videre.

Men jeg vil gerne løfte anerkendende på den hat jeg ikke har på, for dit mod til offentligt at undskylde din forseelse. Selvom det selvfølgelig ligger i småtingsafdelingen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Anders Helbo:

Sådan er det.

Vi træder allesammen ved siden af i løbet af livet, i større eller mindre omfang. Og dette er selvfølgelig en af de mindre :o)

Jeg har ikke selv set dine links, så jeg er ikke blevet irriteret. Men du har lavet en fej, erkendt den, og så er vi selvfølgelig videre.

Men jeg vil gerne løfte anerkendende på den hat jeg ikke har på, for dit mod til offentligt at undskylde din forseelse. Selvom det selvfølgelig ligger i småtingsafdelingen :o)

Ja, det er jo det vi gør. Man skal altid erkende sine fejl, og derefter komme videre. Tak for forståelse :D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)