Hej Amino, Privat har jeg en side der hedder www.itilbud.dk. Jeg forsøger mig med lide SEO selv, men synes ikke rigtigt det fungerer. Jeg optimerer på ordene: "Tilbudsavis", "Tilbud" og "Gratis" - jeg ved det er en hård konkurrence. Dog siger google external adwords tool at der ikke er meget konkurrence på ordet "tilbudsavis". Min side er gået fra side 7 til side 5, men er stoppet der og danser lidt frem og tilbage. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre for at komme lidt videre. På forhånd tak. |
hejsa
Mange af dine title og meta description er ens for dine forskellige kategorier. Værktøj "hedder" f.eks /home/index/48.
Det vil hjælpe dine brugere og søgemaskinerne hvis du fik mere sigende title og meta description samt filnavne.
Personligt finder jeg det irriterende at man skal hoppe over på webshoppen (nogle gange tager omstillingen nogen tid) for at se hvad varen koster.
Af nye tiltag kan du tilbyde dine brugere en tilbuds mail eller at abonnere på et tilbuds RSS Feed opdelt efter kategorier.