Hej rnthc,
Da jeg startede min lille forretning som revisor og bogholder fra udlandet, var jeg faktisk i tvivl om, hvordan de små erhvervsdrivende skulle få digitaliseret deres bilag.
Jeg tilbød derfor, at folk kunne sende dem med posten, hvorefter jeg digitaliserede dem for virksomheden (gratis, eller for et meget lille beløb).
Det har til min store forundring vist sig, at jeg endnu ikke har haft én eneste kunde, som ikke selv har kunnet digitalisere sine bilag.
Så det viser sig, at problemet ikke umiddelbart er så stort - i hvert fald ikke hos de kunder, som har henvendt sig til mig.
Men der kan sagtens være en række butiksejere, eller andre i denne målgruppe, som kunne have brug for din hjælp. Hvis det lykkes for dig at lave en service med digitalisering af bilag, så er jeg da absolut interesseret i at høre mere om prisen og det praktiske i øvrigt.
Måske kunne vi endda lave et samarbejde, hvor du digitaliserer, og derefter sender bilag videre. Jeg er frisk på, at vi laver et samlet tilbud til dine potentielle/nye kunder.
Skriv gerne en PM, hvis du er interesseret.