Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Digitalisering af dokumenter

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

rnthc:

jeg tænker blot, når pizzamanden, urmanden og alle de små virksomheder har en  masse papir der skal sendes til revisoren osv. Kunne man lave en aftale med dem at vi henter papirene for dem, scanner dem, sender dem en cd med papir på så den kan maile dem eller kan vi maile dem for dem.

Hvad ville det koste at få dig til at hente 300 bilag/mdr og indscanne dem?

Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 18:28

Det er så der udfordringen kommer. og jeg vil/kan ikke svare på det endnu. Da jeg ikke har sat mig med lommeregneren, cigaretten og en kop kaffe klokken 03:15 i nat, hehe..

Men ved ikke om 500 lyder alt for dyrt?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:44

rnthc:

Det er så der udfordringen kommer. og jeg vil/kan ikke svare på det endnu. Da jeg ikke har sat mig med lommeregneren, cigaretten og en kop kaffe klokken 03:15 i nat, hehe..

Men ved ikke om 500 lyder alt for dyrt?

For 500,- kan jeg sende mine 300 bilag med en taxa til min revisor.. Og stadig ha sparet penge.

Det er også hurtigere, hvad er fordelen med din løsningsforslag så?

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 23:03

Hej rnthc,

Da jeg startede min lille forretning som revisor og bogholder fra udlandet, var jeg faktisk i tvivl om, hvordan de små erhvervsdrivende skulle få digitaliseret deres bilag.

Jeg tilbød derfor, at folk kunne sende dem med posten, hvorefter jeg digitaliserede dem for virksomheden (gratis, eller for et meget lille beløb).

Det har til min store forundring vist sig, at jeg endnu ikke har haft én eneste kunde, som ikke selv har kunnet digitalisere sine bilag.

Så det viser sig, at problemet ikke umiddelbart er så stort - i hvert fald ikke hos de kunder, som har henvendt sig til mig.

Men der kan sagtens være en række butiksejere, eller andre i denne målgruppe, som kunne have brug for din hjælp. Hvis det lykkes for dig at lave en service med digitalisering af bilag, så er jeg da absolut interesseret i at høre mere om prisen og det praktiske i øvrigt.

Måske kunne vi endda lave et samarbejde, hvor du digitaliserer, og derefter sender bilag videre. Jeg er frisk på, at vi laver et samlet tilbud til dine potentielle/nye kunder.

Skriv gerne en PM, hvis du er interesseret.

Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:34

Tak for dit input martin, jeg tror godt vi kan se frem til et samarbejde.

Min idé går egentlig på at firmaer der har dokumenter/oplysninger både fortrolige og ikke fortrolige, kan få dem digitaliseret hos os.

Så får de en cd eller usb pind eller hvad de nu ønsker og så bliver deres dokumenter enten smidt ud, eller opbeveret hos os mod betaling.

Den anden idé var så også at scanne alle de breve et firma nu sender ud pr måned. Jeg har regnet på at sender man gs. mere end 65 fast hver måned, kan det godt betale sig at benytte sig af tjenesten ved at digitalisere.

tak for svar

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:47

Du nævner en pris på 500,- for 300 bilag på et tidligere tidspunkt i tråden. Det tror jeg helt ærligt at du kører død i på sigt. Jeg tror prisen er for lav til at det kan hænge sammen. Du skal tænke på, at du skal kunne betale løn for den tid der bruges på kunden - og du skal samtidig have dækket lokaleomkostninger, indkøb af scanner (sådan en avanceret scanner er ikke billig), samt have styr på logistikken :-)

En højere pris + et super effektivt koncept, så kan der nok tjenes penge  :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)