Jeg overvejer om folk kunne være interesseret i at få digitaliseret deres dokumenter.
Dermed tænker jeg en lille buddreng cykler rundt og henter alle de SMÅ firmas dokumenter som egentlig skulle have været sendt med post (hvilket jo lige er steget) men i stedet for bliver de scannet og sendt pr mail til dem eller på en cd...
Det kommer an på hvordan du vil håndtere sikkerheden omkring dokumenterne og eventuelle forretningshemmeligheder.
Samtidig skal du kunne gøre det billigere end det koster at købe en dokumentscanner med arkføder, hvilket jeg tror bliver en kende vanskelig hvis der både skal være udgifter til en der scanner og en der henter og bringer.
Sidst men ikke mindst skal du overveje hvad firmaet skal gøre i den tid deres forretningsdokumenter er ude af huset, hvis de pludselig får brug for noget information i dem.
Jeg overvejer om folk kunne være interesseret i at få digitaliseret deres dokumenter.
Dermed tænker jeg en lille buddreng cykler rundt og henter alle de SMÅ firmas dokumenter som egentlig skulle have været sendt med post (hvilket jo lige er steget) men i stedet for bliver de scannet og sendt pr mail til dem eller på en cd...
Tror i folk vil benytte sig af sådan noget?
Hej Rnthc
Jeg tror allerede de fleste virksomheder har emails og scannere. Og selv hvis de ikke har er elektronikprisen svær at konkurrere med.
jeg tænker blot, når pizzamanden, urmanden og alle de små virksomheder har en masse papir der skal sendes til revisoren osv. Kunne man lave en aftale med dem at vi henter papirene for dem, scanner dem, sender dem en cd med papir på så den kan maile dem eller kan vi maile dem for dem.
Hvis du kan konkurrere med Post Danmarks priser, troværdighed og serviceniveau så er der måske en plads på markedet.
Dog skal du huske på evt. omkostninger ved at starte sådan et foretagende som: hjemmeside, marketing osv. Derudover ville det kræve meget troværdighed som vil være svære at få steder end fra referencer.
Hvis du kan konkurrere med Post Danmarks priser, troværdighed og serviceniveau så er der måske en plads på markedet.
Dog skal du huske på evt. omkostninger ved at starte sådan et foretagende som: hjemmeside, marketing osv. Derudover ville det kræve meget troværdighed som vil være svære at få steder end fra referencer.
Held og lykke! :)
det er det sjove ved iværksætteri :) det er ligesom en sportsperson der jagter guldmedaljen, den har bare hver sin værdi for hver enkelt person :)