Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Digitalisering af dokumenter

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer om folk kunne være interesseret i at få digitaliseret deres dokumenter.

Dermed tænker jeg en lille buddreng cykler rundt og henter alle de SMÅ firmas dokumenter som egentlig skulle have været sendt med post (hvilket jo lige er steget) men i stedet for bliver de scannet og sendt pr mail til dem eller på en cd...

Tror i folk vil benytte sig af sådan noget?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:07

Det kommer an på hvordan du vil håndtere sikkerheden omkring dokumenterne og eventuelle forretningshemmeligheder.

Samtidig skal du kunne gøre det billigere end det koster at købe en dokumentscanner med arkføder, hvilket jeg tror bliver en kende vanskelig hvis der både skal være udgifter til en der scanner og en der henter og bringer.

Sidst men ikke mindst skal du overveje hvad firmaet skal gøre i den tid deres forretningsdokumenter er ude af huset, hvis de pludselig får brug for noget information i dem.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:10

Kort svar - Nej!

De fleste firmaer har en fax, eller en scanner. Hvis da ikke de i forvejen har dokumenterne digitalt.

Derudover tror jeg ikke de vil overlade dokumenter til "fremmede" unge mennesker.

Tilmeldt 2. Aug 10
Skrevet kl. 17:18

Fremmede unge mennesker? hvor er du blevet introduceret for dem.

Og det er nu heller ikke A.P møller jeg har tænkt mig som kunde, i går da helt amok med sikkerhed og det ene og det andet.

Jeg tænker blot, de lokale små¨butikker  som jeg nævner i indlægget..

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:27

rnthc:

Fremmede unge mennesker? hvor er du blevet introduceret for dem.

Ja det skrev du selvfølgelig ikke, men jeg forstod det sådan. Hvis det ikke er korrekt så må du undskylde.

rnthc:

Og det er nu heller ikke A.P møller jeg har tænkt mig som kunde, i går da helt amok med sikkerhed og det ene og det andet.

Det er ikke noget med at gå amok, men hvilke dokumenter vil du selv mene det drejer sig om?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:28

rnthc:

Hej,

Jeg overvejer om folk kunne være interesseret i at få digitaliseret deres dokumenter.

Dermed tænker jeg en lille buddreng cykler rundt og henter alle de SMÅ firmas dokumenter som egentlig skulle have været sendt med post (hvilket jo lige er steget) men i stedet for bliver de scannet og sendt pr mail til dem eller på en cd...

Tror i folk vil benytte sig af sådan noget?

Hej Rnthc

Jeg tror allerede de fleste virksomheder har emails og scannere. Og selv hvis de ikke har er elektronikprisen svær at konkurrere med.

God påske!

Venlig hilsen Stig Frahm!

Marketingchef - www.Greentech-Solutions.dk  / www.twitter.com/stigfrahm

Tilmeldt 2. Aug 10
Skrevet kl. 17:31

jeg tænker blot, når pizzamanden, urmanden og alle de små virksomheder har en  masse papir der skal sendes til revisoren osv. Kunne man lave en aftale med dem at vi henter papirene for dem, scanner dem, sender dem en cd med papir på så den kan maile dem eller kan vi maile dem for dem.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 10
Skrevet kl. 17:37

Hvis du kan konkurrere med Post Danmarks priser, troværdighed og serviceniveau så er der måske en plads på markedet.

Dog skal du huske på evt. omkostninger ved at starte sådan et foretagende som: hjemmeside, marketing osv.  Derudover ville det kræve meget troværdighed som vil være svære at få steder end fra referencer.

Held og lykke! :)

Tilmeldt 2. Aug 10
Skrevet kl. 17:41

StigFrahm:

Hvis du kan konkurrere med Post Danmarks priser, troværdighed og serviceniveau så er der måske en plads på markedet.

Dog skal du huske på evt. omkostninger ved at starte sådan et foretagende som: hjemmeside, marketing osv.  Derudover ville det kræve meget troværdighed som vil være svære at få steder end fra referencer.

Held og lykke! :)

det er det sjove ved iværksætteri :) det er ligesom en sportsperson der jagter guldmedaljen, den har bare hver sin værdi for hver enkelt person :)

tak for dine svar  :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 10
Skrevet kl. 17:43

Selv tak :)

Held og lykke! Og så må du jo lige holde os opdateret om hvordan projektet skrider frem.

God påske!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)