Hej Aminoer, Jeg arbejder for Profilmarkiser og har fået til opgave at forbedre vores hjemmeside - I må meget gerne lige give mig noget feedback på hvad i synes der vil gøre vores hjemmeside mere brugervenlig. Men grunden til jeg skriver herinde er fordi jeg har prøvet at finde et system så jeg kan integrerer vores hjemmesiden med online booking af kundebesøg. Problemet er bare at de systemer jeg har fundet frem til ikke arbejder sammen med Outlook. Vi har mange eksisterende kundebesøg i outlook, som vi vil gerne have flyttet over i det nye system. Derudover skal vi have mulighed for at flytte rundt på møder i outlook. Altså skal dette system arbejde sammen med outlook. Et andet problem vi står overfor er at vi har en del sælgere og derfor skal systemet selv finde ud af hvilken kalender den skal kigge på. f.eks. hvis kunden taster ind hun bor på frederiksberg (2000) skal den kunne finde frem til vores sælgers kalender der arbejder i distrik københavn og omegn. og således også hvis en kunde i Odense booker så skal den finde vores sælgers kalender i odense. Jeg håber meget på i kan hjælpe mig. På forhånd tak Nikolaj D. |
Hej Nikolej
SuperSaaS.dk kan bruges til onlinebooking og kan synkronisere med Outlook via Google kalender.
Hvis du opretter en online kalender pr sælger, og indsætter dine online kalender links på din hjemmeside, så kan du på din hjemmeside skrive postnr 2000-3000 osv og gemme et link bagved, så dine kunder kommer til den rigtige kalender.
Du er meget velkommen til at oprette en gratis SuperSaaS konto, så du teste dine muligheder.
Mvh
Holger