Hejsa, Vi er 2 unge fyre på 18 og 22 år, som søger noget belægnings arbejde. Vi har endelig fået godt vejr igen, og derfor vil vi gerne have nogle opgaver ind som vi kan bruge vores fritid på. Vi tilbyder som sagt belægning, men vi kan også klare udgravning, omlægning af fliser, osv. Vi har i de sidste 2 forår / somre lavet belægnings arbejde i vores fritid, og har derfor god erfaring indenfor faget. Da det er noget som vi gør af interesse i fritiden, og vi nyder at arbejde ude. Kan vi helt sikkert give dig et rigtig godt tilbud. Vi holder til i Herning, men kører gerne efter opgaver i det meste af landet. Du kan sende en mail til 30mack@gmail.com eller ringe på 28 96 08 19 MVH
|
Skal du have lagt fliser til en ny indkørsel eller terasse
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Der er allerede fliser på det meste af det så de skal bare udskrifter med de nye, ellers er det mere eller mindre et firkantet stykke. Jeg bor i Kolding Hvad er jeres pris pr m2? |
Hej Jesper, Jeg har sendt dig en PB. Jeg har brug for lidt yderligere oplysninger før jeg kan give et tilbud. |
Er det her evt noget for jer ? |
Tak for tilbuddet, men nej tak. Vi kører det som et fritids projekt, så det er ikk relevant for os. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)