Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til import af hår ekstensions fra Kina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Som overskriften lyder skal vi bruge en en agent/partner til at finde direkte link til en fabrik der producere håret.
Ligeledes skal denne samarbejds partner stå for kvalitets sikring af varene før de forlader Kina.
Vi ønsker ikke en procent eller provisions aftale, men vil betale på den tid der bliver brugt på det med en fast time løn.

Vi ser helst gerne at i har erfaring med indkøb eller import af hår, da det kan være noget af en jungle.

Sidst men ikke mindst vil det være nødvendigt at i har en lokal ansat i Kina som taler sproget, da vi har oplevet St bestillinger på engelsk kan afvige meget fra det bestilte.

Skriv gerne en prist besked til os.

På forhånd tak
Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 07:34
Er der ingen der kan hjælpe os?
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:25

Hej Playdk

Vi tilbyder bla. den service du søger. Jeg har dog ingen erfaring med hair extensions, men det kan du formentlig lære mig en del om.  Du er velkommen til at kontakte mig og uddybe detaljer angående projektet.

De bedste hilsner

Lars Kristensen 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 21:56

Hej Lars,

Tak for dit svar. 

Jeg har sendt dig en email.

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:15

Tror ikke dem som arbejder med det , vil hjælpe en anden igang ..

Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 19:35

Hej Per,

Vi skal ikke kun hjælpes igang men søger en fast "partner" til at forestå bestillinger, QC, kontakt med leverandør osv.

Det er der netop flere agenter i kina der lever af. 

Årsagen til at vi gerne vil have den oplysninger på fabrik osv. er udelukkende for at sikre den fremtidige kontakt, undgå at agenten agere som mellemled uden at fortælle os det (og skrue op for priserne).

Så det vi er interesseret i er en "partner" far east, der arbejder på timeløn.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)