Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør/programmør studerende

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en programmør til samarbejde og udvikling af et site. Jeg har udviklet og gennemtænkt en ide, til et ny type site.

Projektet indebærer funktioner som bruger login, upload af billeder, og redigering af ens profil.

Kan ikke fortælle særlig meget om projektet. Men vis du er interesseret i et spændende projekt, hvor vi samarbejder og deler projektet 50/50. Skriv Lennartzinck@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så deles udgifter vel også 50/50? Det må vel betyde at du betaler den andel af programmørens timer der overskrider 50% ikke?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tillader mig endnu en gang at henvise til:

http://blog.wilshipley.com/2011/04/success-and-farming-vs-mining.html

------ citat -----------

What’s upsetting is the number of people who have come to me with the idea of becoming miners: “I know nothing about software, but I can see there’s gold in them thar’ hills, and so I want to start up a company and make my million dollars! I’ve got an idea and everything, just tell me what magic incantation you did to get rich and I’ll be on my way.”

This doesn’t work. Your idea sucks. No, I’m not calling you stupid — my idea sucks, too. All ideas suck, because they are just ideas. They’re worth nothing.

My success is because I worked to make the idea real. A lot. All my life. Starting when I was 12, I learned to program, and I’ve programmed every spare moment since. I didn’t become a millionaire until I’d worked at it foreighteen years. There was no genius idea I had. I just kept working, hating what I did before, and working some more to make it better.

The idea part is cheap. Try to think of an idea that’s actually worth something on its own. “I wish I’d thought up the web browser.” Bullshit. The web browser had been thought up at least twenty years before those high-energy frogs coded one up on NeXTstep (c.f. Dynabook, 1968). It was theactual shipping product they wrote that caused the internet revolution, not the idea.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:08

Jeg kodede faktisk min egen webbrowser i 1994 ... eller dvs jeg havde ikke noget web ... så det var bare en browser, jeg kunne ikke HTML så jeg definerede mit eget hyper-tekst format, men jeg hyggede mig med at lave mine egne dokumenter man ku navigere rundt imellem ... jeg lavede også et modul så man kunne redigere de her hyper-tekst filer mens programmet kørte ... så jeg opfandt faktisk Wiki i 1994 ... Hvorfor vandt jeg ikke browserkrigen?

Tjoee ... jeg havde  travlt med at bestå min 9. klasses afgangseksamen? :-D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)