Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunden har ikke modtaget sin pakke - hvad gør man??

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:
Jo det kommer selvfølgelig an på hvad man handler med, hvilken priskategori varene ligger i...

Nu ligger jeg jo i prisniveauer fra 25,- og op til 3500,- pr. vare. Så fra hvilken pris, vil du mene at man skal bruge T&T?

Jeg reklamere med en fast lav fragtpris på 85% af mine varer. Og så vudere jeg ud fra pakken om det skal være maxi eller T&T.
Men jeg har meget svært ved at finde det prisniveau.

En helt anden ting, så har jeg lige fundet ud af denne lille ting med at man skal sende over 300 pakker med T&T om året ved post dk, ellers får man en "bøde" på 2500,-
Lidt noget lort, da jeg har sparet mange af mine fragt omkostninger ved at sende med maxi.

DBH. Danny

Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen bag

Kunne du tænke dig at yde en ekstra service for dine kunder?

De fleste kender følelsen af at have købt en ny computer, som man ikke kan vente med at få hjem i stuen og sat til. Indtil.nu har man måtte væbne sig med tålmodighed. Nu kan kunden få den leveret samme dag til en overkommelig pris.

Vi har lanceret en ordning der ligger sig imellem dag-til-dag levering og ekspres. Hos indtil.nu kan du få afhentet og leveret dine pakker samme dag til en fast pris. Nemt og overskueligt.

Vi håndterer alle former for pakker op til 30 kg.*

*Max. dimensioner: længde 200 cm, bredde 75 cm og højde 75 cm

Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen bag

Kunne du tænke dig at yde en ekstra service for dine kunder?

De fleste kender følelsen af at have købt en ny computer, som man ikke kan vente med at få hjem i stuen og sat til. Indtil.nu har man måtte væbne sig med tålmodighed. Nu kan kunden få den leveret samme dag til en overkommelig pris.

Vi har lanceret en ordning der ligger sig imellem dag-til-dag levering og ekspres. Hos indtil.nu kan du få afhentet og leveret dine pakker samme dag til en fast pris. Nemt og overskueligt.

Vi håndterer alle former for pakker op til 30 kg.*

*Max. dimensioner: længde 200 cm, bredde 75 cm og højde 75 cm

 

Bare lige husk på at hjemmesiden er ik 210% klar inu men snart :0] 

mvh Dv

Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

velkommen til indtil.nu håber vi kan gøre en forskel med vores koncept :0]..

mvh Dv  indtil.nu

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jelle1249:
velkommen til indtil.nu håber vi kan gøre en forskel med vores koncept :0]..

Jeg synes det er et super koncept. Der er helt sikkert plads til forbedringer, bl.a. på det område I dækker, og sandsynligvis også en del andre ting. Jeg kan ikke lige overskue hvad jeg synes om prisen, med umiddelbart virker den fair.

Der er dog flere ting som gør, at vi ikke vil bruge denne service:

Fra jeres betingelser:
3.3 Indtil.nu har, til enhver tid, ret til at åbne og undersøge forsendelser ved mistanke om f.eks. ulovlige forsendelser.

4.2 Betalingen skal ske kontant ved afhentning.

Og for ikke at kopiere hele jeres side, så hele stykke fem.

Derudover ved jeg ingenting om jer, heller ikke efter at have læst jeres side igennem. Jeg kan umiddelbart heller ikke slå jer op. da jeg ikke kan finde noget cvr nummer.

Og så bryder jeg mig ikke om jeres webadresse: http://ads.safehouse.dk/ads/adsv2v.asp?url=http://www.indtil.nu

Alt i alt, er jeg bare ikke tryg ved at overlade mine varer til jer, som tingene er nu.

Men som sagt er jeg vild med konceptet, men jeg tror ikke vi ligger lige for at begynde at bruge jer, som tingene ser ud nu.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igang..

som jeg os har skrivet er hjemmesiden ik helt færdig inu der mangler nogen ting og det ved vi godt..

cvr nummer er på vej..

og betaligen bliver også over nettet..

og der er noget ting som der skal rettes op på inden vi starter vors koncept 1/6 2011,,

men er da glad for du synes godt om det aligevel..

MVH Dv

Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Igang


Jeg synes det er et super koncept. Der er helt sikkert plads til forbedringer, bl.a. på det område I dækker, og sandsynligvis også en del andre ting. Jeg kan ikke lige overskue hvad jeg synes om prisen, med umiddelbart virker den fair.


Ang. Det område vi dækker, er det jo muligt at lave en skrædersyet løsning.


Der er dog flere ting som gør, at vi ikke vil bruge denne service:
Fra jeres betingelser:
3.3 Indtil.nu har, til enhver tid, ret til at åbne og undersøge forsendelser ved mistanke om f.eks. ulovlige forsendelser.


4.2 Betalingen skal ske kontant ved afhentning.
Og for ikke at kopiere hele jeres side, så hele stykke fem.


Nu er disse betinglser, ikke lavet specialt til os. Vi er stadig ved at få udviklede vores egene, men disse er hentet på en anden hjemmeside. Så det er altså meget normale betingelser, 
de er måske bare letter at overskue på vores hjemmeside, da vi ikke vil ligge skjul på noget, men prøv at læse betingelser fra fx. 3x34 eller Gls det er deres betinglser der er hentet inspiration fra.


Derudover ved jeg ingenting om jer, heller ikke efter at have læst jeres side igennem. Jeg kan umiddelbart heller ikke slå jer op. da jeg ikke kan finde noget cvr nummer

.
Det en fejl, 32121225, ejet af comforttransport.


Og så bryder jeg mig ikke om jeres webadresse: http://ads.safehouse.dk/ads/adsv2v.asp?url=http://www.indtil.nuVed ikke hvorfor, den gør det.
Hører lige min udbyder . .
Alt i alt, er jeg bare ikke tryg ved at overlade mine varer til jer, som tingene er nu.
Men som sagt er jeg vild med konceptet, men jeg tror ikke vi ligger lige for at begynde at bruge jer, som tingene ser ud nu.........


Jeg er glad for at høre du kan lide konceptet, håber ikke det er pga. De ting du har komenteret på, der er grund til i ikke kan bruge os, siden er jo stadig under udvikling.


Håber du vil kigge forbi den igen, når den er færdig.

mvh Dv

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er dette lovligt;

5. Tilbageholds- og panteret
5.1 Indtil.nu har tilbageholds- og panteret i varer for alle ubetalte omkostninger, som kunden ikke har betalt til indtil.nu.
5.2 Betales disse omkostninger ikke, har Indtil.nu ret til at sælge varer, så de ubetalte omkostninger bliver dækket. Indtil.nu skal informere kunden om disse planer min. 14 dage før et salg.

 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)