Det er desværre en ommer, fra din side af... Du må sende varen igen...!
Det der med uforsikrede pakker uden t&t er sgu tit noget skidt synes jeg... Ja det er en lille smule billigere, men for fanden, både shopejer og kunde er meget bedre stillet ved at det koster den 20'er mere, og min erfaring er helt klart, at kunderne gerne betaler det mere, og så kan følge pakken på t&t. Men bare min mening...
Det er pisse ærgeligt, men mener desværre det er dig som hænger på den, og ikke kunden, da det er dig som udbyder servicen...
Jeg er sikker på det jeg kan tilbude dig i fremtiden er at du ik vil står i den situation igen overfor en af dine kunder som ikke har modtaget den pakke som du har sendt..hvad vil du sige til at kunne sende et drev el en pakke og din kunde modtager det samme dag inden kl 20 til en rimlig pris og en god servicen :0]..
mvh Dv
Lyder sgu vildt, men ja, som andre har skrevet, smid da lidt info her på siden omkring det, og lad os høre om projektet...
Jeg er sikker på det jeg kan tilbude dig i fremtiden er at du ik vil står i den situation igen overfor en af dine kunder som ikke har modtaget den pakke som du har sendt..hvad vil du sige til at kunne sende et drev el en pakke og din kunde modtager det samme dag inden kl 20 til en rimlig pris og en god servicen :0]..
mvh Dv
Som nogle af de andre allerede har skrevet, så vil jeg meget gerne lige høre lidt nærmere om dette. Fortæl hvad du kan tilbyde, hvordan det gøres og hvad er en rimlig pris og god service? Hvornår skal du have pakkerne senest?
Det er lige ved at være klar til at gå i luften med :0]
Jeg vil meget gerne fortæle nærmere om vors service..Som nogle af jer allerede har skrevet, så vil jeg meget gerne ud med det.men jeg vil også være 210% klar hvis i forstå mig..
jeg kan fortæle vi kan tilbyde en rimlig pris for en god service ud og hjem samme dag
Jeg er bestemt ikke enig... Jo det kommer selvfølgelig an på hvad man handler med, hvilken priskategori varene ligger i... Men efter min mening, skal varene ik være ret dyre, før det klart kan betale sig KUN at bruge forsikrede pakker... Synes både det er en fordel for sælger og køber at der er t&t og forsikring..
Ja prisen er en smule dyrere, men det er godt givet ud, efter min mening...