Well, du da ærlig.. Men hvad er det du laver for mig som køber, jeg går ud fra jeg selv skal skrive indhold til siden m.v.
Er de 500 inkl. logo eksempelvis?
Hejsa,
Der er mange der skal bruge en hjemmeside, men ikke selv kan sætte den op, osv. Det jeg vil det er at sætte deres side op med de sider de skal bruge, sætte den op på deres ftp, rette til så siden bliver ligesom de vil have den, osv. Alt hvad der skal til for at have en enkelt men fed hjemmeside til sit firma.
Hvis man selv kan sætte wordpress op, lave siderne som man vil have dem osv. så ville det være dumt at benytte mit tilbud :-)
Lidt nysgerrig. Hvad er det, du har lavet? Synes ikke der "sker" så meget på siden?
Jeg har sat den op, lavet sider, osv.
Idéen var som sagt at folk der havde et lille firma kunne købe en enkel hjemmeside billigt, i stedet for at ofre 3.000 - 4.000 kr på en hjemmeside der kunne alt for meget for deres behov, eller sætte sig ind i selv at lave en.
Hvis i har andre spørgsmål er i velkommen til at skrive en PM med dem, da jeg ønsker at holde dette til en salgsside.
Lidt nysgerrig. Hvad er det, du har lavet? Synes ikke der "sker" så meget på siden?
Jeg har sat den op, lavet sider, osv.
Idéen var som sagt at folk der havde et lille firma kunne købe en enkel hjemmeside billigt, i stedet for at ofre 3.000 - 4.000 kr på en hjemmeside der kunne alt for meget for deres behov, eller sætte sig ind i selv at lave en.
Hvis i har andre spørgsmål er i velkommen til at skrive en PM med dem, da jeg ønsker at holde dette til en salgsside.
Ok. Fair nok!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg sad selv og brugte mange timer på at finde ud af at opsætte wordpress for første gang, så hvis man kun er ude efter en enkelt side til sin virksomhed så er det da helt sikkert pengene værd :)
Tør slet ikke tænke på min timeløn for min første wordpress side, det kan ikke være meget mere end 2-3 kr i timen ;)
Dit tilbud forudsætter selvfølgelig at du forstår dig på at finde det rette design som kunden efterspørger! Har du eventuelt andre sider du kan vise frem?
Vis folket at du kan stå inde for det du laver, så skal kunderne også nok komme :)