Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke til Noma for at genvinde titlen som "Verdens bedste restaurant" 2011

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:
... Prøv at søge på noma på google billeder Indifferent så mister du appetitten med det samme Ick! ...

Det er da bare fotos af hovedretterne til menukortet 2012, hvor Noma går efter den sidste Michelin-stjerne (i 2012 skal den have hele armen - og ansigtet med).

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:38

Ja jeg tror (og håber) da ikke ejeren havde tjekket google billeder, inden han besluttede sig for navnet NOMA Surprise

Men må da sige de lastbil chauffører, spiser godt rund omkring i verden. Måske man skulle blive lastbil chauffør, hvis de tjener SÅ gode penge, at de har råd til at spise hos eks. NOMA.

Men hvordan booker de tid i forvejen....har hørt der er over 6 måneders ventetid hos NOMA... Har de "drive-in" til lastbil chaufførerne, som har stemt på dem? Huh?

Måske det er tid til en ny liste, hvor vi almindelige mennesker, kan være med, prismæssigt Wink

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39

Frisch:

Godt gået af Noma. Imponerende at tage titlen som "Verdens bedste restaurant" to år i træk.

Ja, jeg fulgte Pellegrino-kåringen via live-streaming. Det er sgu godt gået af Redzepi og team, må man sige!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:10

Det er satme godt gået!

Har fået bord i Juni, og glæder mig som en sindsyg til at smage retterne!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)