Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke til Noma for at genvinde titlen som "Verdens bedste restaurant" 2011

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:
... Prøv at søge på noma på google billeder Indifferent så mister du appetitten med det samme Ick! ...

Det er da bare fotos af hovedretterne til menukortet 2012, hvor Noma går efter den sidste Michelin-stjerne (i 2012 skal den have hele armen - og ansigtet med).

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:38

Ja jeg tror (og håber) da ikke ejeren havde tjekket google billeder, inden han besluttede sig for navnet NOMA Surprise

Men må da sige de lastbil chauffører, spiser godt rund omkring i verden. Måske man skulle blive lastbil chauffør, hvis de tjener SÅ gode penge, at de har råd til at spise hos eks. NOMA.

Men hvordan booker de tid i forvejen....har hørt der er over 6 måneders ventetid hos NOMA... Har de "drive-in" til lastbil chaufførerne, som har stemt på dem? Huh?

Måske det er tid til en ny liste, hvor vi almindelige mennesker, kan være med, prismæssigt Wink

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39

Frisch:

Godt gået af Noma. Imponerende at tage titlen som "Verdens bedste restaurant" to år i træk.

Ja, jeg fulgte Pellegrino-kåringen via live-streaming. Det er sgu godt gået af Redzepi og team, må man sige!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:10

Det er satme godt gået!

Har fået bord i Juni, og glæder mig som en sindsyg til at smage retterne!

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:54

Jeg sad også og fulgte med på Twitter, for jeg var vildt spændt på, om de kunne gentage succes'en. Jeg er så også spændt på det, da direktøren for noma sidder i min jury i jagten på "Danmarks næste rollomodel".

I forhold til kommentarerne om, at man ikke bliver mæt, så får jeg to tanker. For det første så er der rig mulighed for at blive mæt. Da jeg var derinde, kom vi  igennem 18 retter, og hvis de bare vejer 50 gram hver, ja så er vi oppe på et lille kilo mad. Bare fordi der måske kun står 7-8 retter på den menu, man skal have, kommer der en masse ekstra. De spørger også løbende om, hvor stor man gerne vil have den næste portion, så de kan afstemme det med ens mæthed.

Og derudover så ville jeg faktisk ikke have et problem med ikke at blive overmæt. Det kan man blive i en buffet, hvis man har lyst til det. Når man skal have en af de største gastronomiske oplevelser i sit liv og betale små 2.000 pr. mand, så er det måske ikke det fedeste at skulle gå derfra med ondt i maven. Det kunne jo ligesom ødelægge lidt af oplevelsen.

I kan læse om min oplevelse i denne artikel "Lad min førstefødte hedde noma"

God appetit :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:13

Tommy Krabbe:

I forhold til kommentarerne om, at man ikke bliver mæt, så får jeg to tanker. For det første så er der rig mulighed for at blive mæt. Da jeg var derinde, kom vi  igennem 18 retter, og hvis de bare vejer 50 gram hver, ja så er vi oppe på et lille kilo mad. Bare fordi der måske kun står 7-8 retter på den menu, man skal have, kommer der en masse ekstra. De spørger også løbende om, hvor stor man gerne vil have den næste portion, så de kan afstemme det med ens mæthed.

Og derudover så ville jeg faktisk ikke have et problem med ikke at blive overmæt. Det kan man blive i en buffet, hvis man har lyst til det. Når man skal have en af de største gastronomiske oplevelser i sit liv og betale små 2.000 pr. mand, så er det måske ikke det fedeste at skulle gå derfra med ondt i maven. Det kunne jo ligesom ødelægge lidt af oplevelsen.

Kære Tommy!

Tak for delingen af din oplevelse med Rene, noma og holdet. Jeg kunne særligt godt li' din skildring af Redzepi som en god leder (særligt i lyset af det stykke redigerede virkelighed (noma på kogepunktet), som han primært kendes for. 

Jeg er enig med dig i, at man ikke går sulten fra bordet på noma. Men det er æteriske retter, 9 ud af 10 i hvert fald, så folk, der ønsker masser af kød og kraftige fondbaserede saucer vil gå forgæves og blive mætte på en forkert/uvant facon. 

Min oplevelse fra marts 2011 har jeg skrevet om her: Noma: Traditionen og det inviduelle talent.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:13

Tommy Krabbe:

Kære Tommy!

Tak for delingen af din oplevelse med Rene, noma og holdet. Jeg kunne særligt godt li' din skildring af Redzepi som en god leder (særligt i lyset af det stykke redigerede virkelighed (noma på kogepunktet), som han primært kendes for. 

Jeg er enig med dig i, at man ikke går sulten fra bordet på noma. Men det er æteriske retter, 9 ud af 10 i hvert fald, så folk, der ønsker masser af kød og kraftige fondbaserede saucer vil gå forgæves og blive mætte på en forkert/uvant facon. 

Min oplevelse fra marts 2011 har jeg skrevet om her: Noma: Traditionen og det inviduelle talent.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)