Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tekstiler engros

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kbh. S
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi, jeg har et problem som jeg kan se mange andre har haft før mig. Jeg har started et lille firma hvor jeg laver udstyr for at bære babyer på ens krop. Jeg har brug for at finde en leverandør for tekstilerne som jeg bruger mest af. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Mvh. Lotte

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg får da en del fund ed at google f.eks metervarer engros eller stof engros, så ligefrem svær er det ikke at finde.

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte. Hvis du har mod på at importere fra Cambodia, har jeg faktisk en kontakt til nogen der faktisk har spurgt mig om jeg kendte nogle danske firmaer der kunne have interesse i at importere der tekstiler til tøj industrien mv.

Hilsen Sune

Import Consulting and Services

Tlf.: 70 20 75 11  /  ics@forwarder.dk

 

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

prøv Søren olsen Tekstiler aps

cvr. 26662532

tlf. 74627949.

Bjergholt 20
6200 Aabenraa

Jeg kender Søren Olsen, som en seriøs samarbejdspartner. Han yder en fortræffelig service og har styr på kvalitetsarbejdet. Det han ikke umiddelbart har kan han sikkert skaffe, ellers kender han nogle der har tekstilerne.

mvh

jens pilegaard nielsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lotte @ Totte:
Jeg har brug for at finde en leverandør for tekstilerne som jeg bruger mest af.

Hej Lotte,

Hvilke tekstiler er det du bruger mest af?

 

/Maria

Fra Kbh. S
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Jens Pilegaard Nielsen, han har været et stort hjælp allerede og jeg er nået længere end før.

 

Fra Kbh. S
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Maria,

Jeg skal bruge rent bomuld, Halv panama og en bomuld Twill begge i sort og chokoladebrun og som kan bruges sammen. De skal helst ikke være for behandlet idet de skal bruge til børn. Er det noget du kun hjælpe med?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lotte @ Totte:
Er det noget du kun hjælpe med?

Jeg kan i hvert fald forhøre mig Wink
Jeg tror de skal vide sådan noget som vægt pr. squarefoot (eller lign.) Det kommer nok til at knibe med det indfarvede, medmindre du køber hele ruller. Men det er der også en løsning på, hvis det er.

Jeg skriver dig en privat besked med mine privat-personlige kontaktinformationer for nemheds skyld.

Det lader til at der er andre (som du også nævner) der har bomulds-bøvl for tiden.
Det kan være "vi" udover "brandslukning" her og nu, også skal finde ud af en mere permanent løsning og evt. alternativ. Hvis det er en tendens der fortsætter er det jo nok nu der skal sættes ind før de små producenter løber tør for råmaterialer og tekstiler, fordi de store producenter sætter sig på leverancerne.

Hvis andre har samme problem er I velkomne til at kontakte mig via min Amino-profil.
Jeg kan evt. fungere som en slags "neutral" kontaktperson hvis I vil slå jer sammen i et eller andet netværk eller "kartel", uden nogen behøver være nervøse for at designs og forretningshemmeligheder er i fare.
Jeg koster gratis... i år i hvert fald Wink
Var det en idé? 

/Maria

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)