Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO ekspert med fra start

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:

Hej Daniel,

Såfremt jeg skulle rådgive om det, og det er en forholdsvis simpel webshop, vil jeg tro at det vil tage mig en 5-10 timer af 350 kr.

Så hvis du sætter 5000 kr. af til det, vil jeg mene at du er godt dækket ind (med mindre din webshop er den næste Wupti).

Dette er kun for en teknisk gennemgang af webshoppen - skal du have yderligere rådgivning er prisen en helt anden.

Altså det er da en drøm, men det bliver ikke virkelighed lige de næste par år at det bliver den næste wupti. 

Tak for svar 

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:49

Er meget taknemmelig over alle jeres hurtige svar! 

Det er lækkert at jeg kan lave et indlæg, og her ganske kort tid efter er jeg allerede blevet så meget klogere! Igen, MANGE tak! :-)

Hvis i har mere viden at dele vil jeg meget gerne suge mere til mig!

/ Daniel :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:38

Daniel Lehmann Jafari:

Men de kræver ca. 1000kr.?

Jeg tager selv 750kr/t, men jeg ved at de fleste tager omkring en tusse, og de rigtig hårde tager mere :-)

Daniel Lehmann Jafari:

Hvis nu det også er det fysiske de skulle lave for mig? :-)

Et typisk forløb hos mig indebærer et klippekort på 20 timers rådgivning + 40 timers "fodarbejde" som vi tager 400kr/t for når man køber et klippekort

Fodarbejdet sørger vi for at fordele blandt folk hvor kompetencer / priser matcher det der nu skal laves.

Men bottomline så finder du ingen slut-pris, for seo er en process der starter med at rette de fejl du har og slutter med at lave daglige tekster og skaffe omtale, lidt på samme måde som en pr-afdeling, så hvis du er seriøs om det skal du ud og ansætte en der kan lave det for dig på daglig basis :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)