Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du talt med din telefonsælger i dag?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
der er også en masse sjovt herinde www.guld.dk
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle...

Ingen tvivl om vibrugerikke.dk - er fin underholdning - og der er mange sjove historier og lige så mange .... "interessante" telefonsælgere.
 
Jeg har fornøjelsen af at arbejde som een af disse - dog mere kompetent - mediekonsulent/telefonsælger.. og jeg havde faktisk igår, fredag, en direktør - som jeg ringede til.. og han lagde da fint ud med: "Du kan godt spare dig - vi bruger ikke markedsføring her.." (da det er markedsføring jeg sælger)...
 
Og jeg kunne jo ikke lade være med at grine - og sige: "Nåh, du har læst godt på lektien, på vibrugerikke.dk?" - han grinte, og måtte jo indrømme at det havde han.. og fortalte jo også at han blev ringet op 10000 gange om dagen om alt muligt..
 
Efter en god snak, og ca. 20 min. havde jeg en faxet underskrift på mit salg på kr. 12.500...  Som han sagde, så er 99% af dem der ringer og vil sælge, maskiner, der læser op af et manuskript... min måde at bryde isen på - gjorde at han blødte op og sagde: "Okay, alle bruger jo markedsføring, så fortæl mig hvad du kan tilbyde.."
 
Bare en historie fra en af de rare telefonsælgere - vi findes også :-)
 
God weekend!
 
 
 
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)