Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du har produktet/konceptet - jeg har evnerne til at sælge den ind til dansk erhvervsliv

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sivplante:

Du  har et produkt/koncept som er klar til lancering. Du mangler en person som kan sælge det ind til dansk erhvervsliv. Jeg er måske løsningen.

Eneste krav er at produktet/konceptet ikke teknisk orienteret. Men gerne indenfor online, software, service, et fysisk produkt eller....

Jeg vil gerne investere min tid/sparing - gerne med partnerskab for øje.

Jeg har arbejdet med BtB salg og opbygning af netværk med stor succes de seneste 13 år.

Glæder mig til at høre fra dig.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:12

Hvad hvis det er et produkt som skal sælges ind til erhvervslivet i Århus?? Er det for langt væk?

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:36

Hej Jimmi,

Århus er ikke for langt væk. Men jeg tvivler på at et produkt/ydelse kun målrettet Århus vil have min interesse.

Michael

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:39

Ok det er fair nok ;-)

Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:42
Hej Jimmy,

Vi er en virksomhed som søger et seriøst indspark / lancering af vores udvidede produkt katalog og koncept.

Vil du ikke kontakte mig på LarsChristensen2600@gmail.com
Eller på:
Tlf. 2859 5456

Mvh
Lars Christensen
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:31

Hej Michael,

Har du fundet dit kommende projekt?

Om end er jeg interesseret i at høre mere om dig og dine ambitioner, samt forelægge dig en introduktion af vores servicevirksomhed.

Venligst,

Kristian

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:16

Hej Kristian,

Tak for din besked.

Nej - jeg har ikke fundet det rigtige endnu.

Jeg har de sidste 13 år arbejdet med BtB salg i bl.a. to konsulenthuse samt Saxo Bank. De første 10 på arbejdsmarkedet var omkring markedsføring bl.a. som marketingchef.

Ambitionen er at være en del af et fantastisk inspirerende koncept/ide. Være med til at gøre en forskel salgsmæssigt (BtB) - allerhelst i en mindre og nystartet virksomhed. Gerne med mulighed for et medejerskab. Afgørende er at det ikke er et teknisk orienteret produkt/koncept.

Jeg vil rigtig gerne om dit/jeres servicekoncept.

Jeg træffes på 20 60 60 90 alternativt via mail på michaelmollerupskov@yahoo.dk

Fremsender evt. gerne cv hvis det er interessant.

God dag.

Michael M. Skov

Hørsholm

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:34

Hej Michael,

Jeg vil gerne give dig et ring senere.

Er der et tidspunkt som passer dig bedst?

Venligst,

Kristian

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:09

Hej Michael.

Min ven og jeg, har fået eneforhandlingen af et nyt banebrydende produkt i Skandinavien, som skal monteres på vægge i private hjem, butikker, kontorer, hoteller osv. hvor man ønsker noget blikfang.

Se hjemmeside med 3D væggene her

Jeg tror sagtens vi kunne bruge en god sælger på sjælland til det Yes Eller hvis du har lyst at køre lidt rundt i Sverige og Norge, kunne det jo også være godt.

Vi er i øjeblikket ved at bearbejde en stor maling kæde, som evt. kunne være interesseret i vores produkt. Når vi har svar fra dem, kan vi lige vende tilbage til dig.

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:20

Heey Jeg sidder faktisk og er ved at oprette en annonce, hvor jeg søger en partner til opstart og videre udvikling af en salgsorganisation, og du lyder som en ildsjæl der måske kan noget af det vi har behov for.

Har du en e-mail eller et tlf. nr. så kan vi lige tage den uden for forummet her.

Mvh

Thomas

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)