Jeg har besluttet at jeg ønsker at skabe mere gennemsigtighed om hvem der står bag mine virksomheder nemlig Miig :-)
Derfor er jeg ved at opbygge en blog, hvor jeg ligeledes er ved at prøve at samle en række video guides, og generelt ved at skrive en række artikler om de typiske spørgsmål jeg støder på :-)
Men hvordan skal jeg bruge min blog? Og hvordan tiltrækker man flest læsere? :-)
Er det en god stratigi at være åben, og fortælle meget?
Ærlighed er det samme som mere der siges på siden , jo mere forstår man hvem du er .
jo mere viden der står på siden , jo mere læser folk på siden , jo flere linker til siden , ikke mange gider linke til en blog der ikke giver en vild viden videre .
Giv den gas som iværksættere og bliv endnu større , for den store blog har simpelthen så mange fordele for dig.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Som du også ved, så er tekst-guides bedst for SEO, men jeg er også begyndt at lave video-guides, fordi det er sgu også dejligt at afveksle en smule - og jeg tror at brugerne kan lide begge dele.
Jeg har rigtig god erfaring med at skrive blogs, og være åben. På min blog på linde-media er jeg efterhånden ved at få nogle faste læsere, og jeg er ret sikker på, at det er fordi jeg er åben, og at jeg er begyndt at henvende mig til læserne. F.eks. på twitter.
Noget af det jeg har fået bedst feedback på er top ** lister. Det er noget folk gerne vil linke til.