Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på LinkedIn - kun på engelsk? - Via company profile?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Firmaet, jeg arbejder for, overvejer at markedsføre sig på LinkedIn via annoncering.
Det er blevet min opgave og derfor spørger jeg nu:

SKAL annoncer på LinkedIn udarbejdes på engelsk? Vi promoverer os kun i Danmark. Produktet, vi sælger, kræver professionel service og den er vi ikke i stand til at kunne tilbyde udenfor Danmark. Vi vil derfor kun annoncere for profiler i Danmark. Herudover er jeg nervøs for at det engelske sprog vil distancere os for de potentielle kunder, i forholdet til dansk - men det er måske kun mig, der synes det?

Kan man styre sin LinkedIn annonce konto fra f.eks. en virksomhedsprofil? Både min chef og jeg har profiler på LinkedIn, men jeg er ikke vild med at min chef skal logge ind på min profil for at administrere annoncer og ligeså har min chef det, hvis jeg skulle logge ind på hans profil. Men hvad gør man så? Skal man oprette en LinkedIn profil med firmanavnet og kan flere (min chef og jeg) have adgang til profilen via vores egne profiler?

Håber I har mulighed for at svare.

Med venlig hilsen

Karen Madsen

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:52

Hej Karen,

Lige for at svare på det første spørgsmål, så skal alle annoncer på Linkedin være på engelsk, da  systemet stadig er under udvikling. 

Med hensyn til sprogbarrieren så har jeg selv den erfaring, at dansk annoncering på Linkedin i øjeblikket er utrolig ineffektiv. Siden er god at eksponere sig på som image, men annonceringsdelen virker i øjeblikket ikke særlig godt. 

Hvis I skal annoncer, foreslår jeg en løsning hvor I opretter en 3. profil udelukkende til dette. 

- Mvh Simon Jørgensen
www.Avali.dk - Online Markedsføring

Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:42
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 21:23

Hej Simon

Tak for dine svar.

Ærgerligt at det ikke virker bedre med annonceringsdelen på Linkedin. De har ellers gode muligheder. Jeg tror jeg vil overveje det en ekstra gang. Tænkte bare det kunne være fedt at være first mover på området inden for vores branche.

Karen

Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 21:29

Hej Kim

Tak for kommentarer og link. Hmm... tror nu at jeg meget seriøst vil overveje at finde en anden platform at annoncere på. Bare ærgerligt når, som du selv skriver, man kan segmentere så grundigt og så dybt.

Hilsen Karen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)