Toke: Du gør det helt rigtige, start ud billigt, eller gratis, få erfaring og byg så din viden op en shop af gangen. De første 3 shops vi lavede var i øvrigt også gratis.
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke, go go go and never never never EVER give up!!!!
Fuldstændig enig.
Men er også lunken ved tanken om det at love unikt design.
Hvis det der menes er, at Toke ved unikt design sælger standard templates med billeder sendt der passer i disse standard templates, så er det helt fint, men så er det dét man skal skrive.
Mange forstår unikt design som unikt design, hvilket betyder at kunden selv kommer med et design og så laves dette. Hvis det er tilfældet, så er Toke den billigste i verden. Hvilket jeg også med standard løsningen tror han er.
Jeg bestilte i den anden tråd 2 butikker, men fik ikke helt afklaret det med unikt design. Så afventer med spænding :)
@Toke - Nu henviser du til justhost.com. Det er muligt de er gode til hosting, men er de gode til Magento hosting? Jeg kan nemlig ikke finde referencer på Magento hosting på deres side.
Hvis jeg må give dig et godt råd, så lav 5 butikker med forskelligt udseende på justhost.com på deres billigste webhotel, så kan fplk se hvad de får.