Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento pakke 350 kr.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg tilbyder at lave en billig e-løsning for dig med Magento. men omkostningerne for Bland andet Domæne er dine men jeg Fortrækker at du bruger www.justhost.com da det er billigt og man får en masse extra ting med og hurtig support. man får også gratis .com domæne og det er også gratis at flytte domæne til dem. men her er nogle af de punkter Du får 

1: Hjælp til teknisk integration med følgende gateways (paypal, avantgate, ewire m.v.)

2  Unikt design, inkl. logoInstallering og opsætning af Magento shop på dit domæneOprettelse og           opsætning af webhotel.

3: Undervisning i oprettelse af produkter og brug af webshop modulet.

4: Mulighed for brug af følgende betalingskort (Visa,Mastercard,JCB)Integration med PBS certificeret       betalingsgateway og hjælp til oprettelse af pbs aftale og integration i denne forbindelse. 6 gratis         måneder ved quickpay.dk og gratis Moneybooker og paypal. Og meget mere

Her er nogle eksempler jeg kan lave i får selvfølgelig jeres egne billeder og text ind. og siden bliver    dansk

1:

2:

3:

4:

5:

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 07:28 | Låst

Ikke for at kritisere dit tilbud, men er det ikke lidt forkert at skrive man får unikt design når alle de billeder du har lagt op er enten Magento's standard-designs eller gratis designs man kan downloade selv?

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:15 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Randi:
men er det ikke lidt forkert at skrive man får unikt design når alle de billeder du har lagt op er enten Magento's standard-designs eller gratis designs man kan downloade selv?

Giv nu manden en chance, han er lige blevet bombarderet på en anden tråd over weekenden for et lignende tilbud. Selvom det er standard skabelon så er det jo rørende at man kan få en gratis shop (for vi er da enige om, at om man betaler DKK 350 eller DKK 0 er fuldstændig ligegyldigt). Det tager mindst 1 time at downloade og installere en Magento shop, så allerede installationen koster mere end det man betaler for shopppen. Såvidt jeg kan se giver Toke også gratis undervisning.

Toke: Du gør det helt rigtige, start ud billigt, eller gratis, få erfaring og byg så din viden op en shop af gangen. De første 3 shops vi lavede var i øvrigt også gratis.

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke, go go go and never never never EVER give up!!!!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:44 | Låst

Peter Skouhus:

Toke: Du gør det helt rigtige, start ud billigt, eller gratis, få erfaring og byg så din viden op en shop af gangen. De første 3 shops vi lavede var i øvrigt også gratis.

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke, go go go and never never never EVER give up!!!!

Fuldstændig enig.

Men er også lunken ved tanken om det at love unikt design.

Hvis det der menes er, at Toke ved unikt design sælger standard templates med billeder sendt der passer i disse standard templates, så er det helt fint, men så er det dét man skal skrive.

Mange forstår unikt design som unikt design, hvilket betyder at kunden selv kommer med et design og så laves dette. Hvis det er tilfældet, så er Toke den billigste i verden. Hvilket jeg også med standard løsningen tror han er.

Jeg bestilte i den anden tråd 2 butikker, men fik ikke helt afklaret det med unikt design. Så afventer med spænding :)

@Toke - Nu henviser du til justhost.com. Det er muligt de er gode til hosting, men er de gode til Magento hosting? Jeg kan nemlig ikke finde referencer på Magento hosting på deres side.

Hvis jeg må give dig et godt råd, så lav 5 butikker med forskelligt udseende på justhost.com på deres billigste webhotel, så kan fplk se hvad de får.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49 | Låst
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

d

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:43 | Låst

Det ser dejligt troværdigt ud :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04 | Låst

Ja :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27 | Låst

Ja :D