Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gå efter de store - det betaler sig...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael! Nej du har helt ret de store springvand bliver ikke lagt i indkøbskurven - men handlet via bankoverførsel...! Men så har de også stået og snakket med os og set springvandene live enten her hos os eller på en messe.

Men det ser godt ud Stick out tongue

René Jo tak det kan virkelig betale sig - jeg vil sige at det vil være underligt at der ikke kommer noget som helst ud af dette Smile  Jeg har også hørt en lille fugle synge om at en kendt haveperson skal fotografere den hvide have. Hvordan kan man så næsten undgå at tage billeder af træet. Cool

I dag har jeg lige erfaret fra Guldsmed Henrik Ørsnes i Hobro, at kunder kommer ind og beder om brochure og visitkort på de udstillede guldsmede i deres vinduer... Så de har fluks fået en stak visitkort og brochurer ned.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 08:46

Rigtig godt indspark til alle os andre. Det giver jo også en fantastisk reklame at have en udstilling på Egeskov. Godt gået!

...og god påske Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 11:21

Hej Kent

1000 tak skal du have Smile og ja det er hele ideen med at jeg ville udstille på Egeskov - REKLAME og kendskab til Eventyr Haver og vores skønne produkter...

Egeskov har simpelthen de helt rette rammer der skal til. Heldigvis har vi kun fået utrolig positive tilbagemeldinger fra personale og andre der har set opstillingen i bassinet.

Også en rigtig god påske til dig og dine Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)