Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tur til polen..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Nu skal min makker og jeg ned og kigge i polen en tur her i påsken (Hyggetur) :)

Efter polen kom med i EU steg priserne jo en del dernede, men er der nogle produkter som der stadig er noget at hente på ?

Altså det jeg faktisk spørger om er hvad er specielt billigt i polen ? Og her tænker jeg altså ikke på mad, drikkelse og sågar damer :P

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 19:16

Arbejdsløn er billigt i Polen, så hvis du kan finde opgaver, som er tidskrævende og det tidskrævende arbejde kan klares i polen, så kan du være meget konkurrencedygtig.

Det kunne f.eks. være dtp arbejde eller lignende. F.eks. i forbindelse med produktion af reklamemateriale, brochurer, flyers, plakater o.l., hvor et rekmalebureau i Danmark tager godt for sig, når man skal have lavet dtp-arbejdet.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 21:03

Ja, det var nok ikke så dumt endda :) Men tænkte lidt mere i retning af et produkt.

Fx. mp3, barnevogn, smykker osv..

Men tak for svaret.. kunne være man skulle undersøge det nu hvor man var dernede! :)  

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:26

Hej Hosse,

Der skal nok være noget der er værd at hente, men mit bedste råd er at holde øjne og ører åbne... gå i butikker og snus.....måske også tænke.... kunne jeg sælge noget hernede fra Danmark

Jeg var rundt i Østeuropa på en hurtig tur for nogle uger siden..... og en 20år gammel trend er der stadig som jeg ser tingene, mange mærkevarer koster mere øst på end de gør selv i Danmark, det burde umiddelbart betyde muligheder..... det sikkert ikke sådan for alle produkter, men synes tit den holder sådan generelt...

God tur

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 23:20

Tak for dit svar :) Vil jeg helt sikkert lige kigge på når jeg er dernede.. Havde bare ikke forestillet mig det kunne være dyre end i dk, hehe :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20

Autoreservedele og styling, rengøringsmidler, kosmetik og hårpleje samt healthcare, mobiltilbehør, brugskunst, kontorartikler, reklame(logo, visitkort, brochürer osv), haveredskaber, malerredskaber og meget meget mere.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 20:33

Tak for svaret nikolaj.. Har du selv hentet fra polen før ? Er der ikke en ting man specielt kan sige er meget billiger end i danmark, fx. kosmetik eller noget ? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Det var da så lidt. Rundt omkring i storbyerne ligger der små forretninger med produkter fra A-Z, hvor du kan opnå store besparelsesfordele. Dte kan være en healtcarebutik såsom "matas" en sportsbutik eller lignende. Der findes også mange små såkaldte "auktionsbutikker" hvor man ligeledes kan købe forskellige ting (mobiltelefoni og tilbehør og meget meget andet. Udover det er der også masser af private producenter indenfor kosmetik, spiritus, tobak, elektronik og så videre.

Skal du bruge en kontakt indenfor kosmetik og velvære vil jeg meget gerne hjælpe dig.

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)