Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iværkstætter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil gerne starte som selvstændig i værksætter men jeg ved bare ikke helt hvad det skal indeholde og hvordan man gør hvis nogle vil prøve og lave en skitse for mig så jeg kan se hvordan man skal gøre det som en mulighed har også prøvet det med og lave en hjemmeside men det gik ikke så godt da jeg helst ikke vil bruge alt for mange penge på ingenting ved godt det koster lidt penge også men vil gerne kunne se mening med det og det kan godt være det her lyder lidt indviklet men det er fordi jeg er meget dårlig til og gøre sådan noget her 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:50

Danny Neumann:

jeg vil gerne starte som selvstændig i værksætter men jeg ved bare ikke helt hvad det skal indeholde og hvordan man gør hvis nogle vil prøve og lave en skitse for mig så jeg kan se hvordan man skal gøre det som en mulighed har også prøvet det med og lave en hjemmeside men det gik ikke så godt da jeg helst ikke vil bruge alt for mange penge på ingenting ved godt det koster lidt penge også men vil gerne kunne se mening med det og det kan godt være det her lyder lidt indviklet men det er fordi jeg er meget dårlig til og gøre sådan noget her

Hejsa og velkommen:) skriv en PM til mig, så vil jeg meget gerne hjælpe

Mvh Christoffer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 23:51

Hej Danny

Du skal allerførst finde ud af, hvad du præcis vil beskæftige dig med. Hvis du skriver det, så vil der være mange som kan svare dig mere præcist :o)

I mellemtiden skal du være velkommen til at gå ind på min hjemmeside www.1264.dk / fanebladet Iværksætter. Jeg har skrevet en iværksætter-guide med gode råde, links osv. Den er fuldstændig gratis for dig og alle andre at hente :o)

Pøj pøj med det hele,

Susan :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 01:03

vil gerne noget lige som Arto og Facebook og andre chat og spil sider

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:46

Danny Neumann:

helst ikke vil bruge alt for mange penge på ingenting ved godt det koster lidt penge også men vil gerne kunne se mening med det og det kan godt være det her lyder lidt indviklet men det er fo

Danny Neumann:

vil gerne noget lige som Arto og Facebook og andre chat og spil sider

Den slags sider. (google, jubii, arto, facebook, dba osv.) koster en del penge at starte. Så du kan ikke komme udenom at smide en del penge på borde hvis det er dit mål at lave noget som dem. I stedet, start i små med noget meget simpelt som du senere kan udvide til noget stort. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:48

* nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du synes er mange penge. Men 100.000 skal du regne med at bruge hvis du vil lave noget som bare ligner den slags sider som de er nu.

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 01:50

okay så må jeg jo vente med og lave sådan noget

men jeg kan ikke rigtig komme i tanke om noget der kunne være småt 

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 01:54

100.000 vil jeg sige er mange penge rigtig mange penge

men jeg er villig til og smide 1-2000 i det men jeg kan bare ikke komme i tanke om hvad man kan lave som er så småt også til de penge

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:54

Danny Neumann:

okay så må jeg jo vente med og lave sådan noget

men jeg kan ikke rigtig komme i tanke om noget der kunne være småt 

Du kunne starte med noget så simpelt som bruger profil, venneliste og en væg. Så har du lidt i retningen af noget facebook og arto - Det ville være en start. Og når du så ser om det virkelig er noget du vil fortsætte med, kan du skaffe de penge det koster at få videre udviklet det du har fået lavet. Der er selvfølgelig langt fra det til som de sider er idag.

DU kan også vælge systemer som er færdige der ligner: http://www.boonex.com/ (unlimited license 99$)

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 01:58

ja men venneliste og en væg og bruger profil ville det ikke være kedelige og op oprette sig inde på sådan en side hvor der ikke rigtig er noget ud over det når man ser på facebook der kan man spille og virklig meget andet også

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)