jeg vil gerne starte som selvstændig i værksætter men jeg ved bare ikke helt hvad det skal indeholde og hvordan man gør hvis nogle vil prøve og lave en skitse for mig så jeg kan se hvordan man skal gøre det som en mulighed har også prøvet det med og lave en hjemmeside men det gik ikke så godt da jeg helst ikke vil bruge alt for mange penge på ingenting ved godt det koster lidt penge også men vil gerne kunne se mening med det og det kan godt være det her lyder lidt indviklet men det er fordi jeg er meget dårlig til og gøre sådan noget her |
Danny Neumann:jeg vil gerne starte som selvstændig i værksætter men jeg ved bare ikke helt hvad det skal indeholde og hvordan man gør hvis nogle vil prøve og lave en skitse for mig så jeg kan se hvordan man skal gøre det som en mulighed har også prøvet det med og lave en hjemmeside men det gik ikke så godt da jeg helst ikke vil bruge alt for mange penge på ingenting ved godt det koster lidt penge også men vil gerne kunne se mening med det og det kan godt være det her lyder lidt indviklet men det er fordi jeg er meget dårlig til og gøre sådan noget her
Hejsa og velkommen:) skriv en PM til mig, så vil jeg meget gerne hjælpe
Mvh Christoffer