Jeg holdt gratis foredrag i 5 år og folk fik en pisse god vare. Jeg fik det lært og dertil en masse erfaring og nu tager jeg 35.000 kr. + moms. Vi skal alle starte et sted og Toke tager da i det mindste penge for det, det gjorde jeg ikke....
Jeg holdt gratis foredrag i 5 år og folk fik en pisse god vare. Jeg fik det lært og dertil en masse erfaring og nu tager jeg 35.000 kr. + moms. Vi skal alle starte et sted og Toke tager da i det mindste penge for det, det gjorde jeg ikke....
Husk nu igen hvem målgruppen er! Hvis man har råd til en medarbejder, så vil man nok minimum købe en løsning til omkring 10.000, og ikke benytte sig af det her tilbud
I mine 10 år som professionel webudvikler har jeg oplevet utallige folk (ja jeg ser det faktisk næsten dagligt), som sidder med en millionvirksomhed, men alligevel kun bruger et beløb på fx 500 kr. til deres hjemmeside eller webshop. Prisen hænger oftest mere sammen med kundens forestilling om hvad det skal koste, end hvor mange penge eller medarbejdere virksomheden har.
Jonas Sthur:
Desuden kan magento indhold eksporteres så vidt jeg ved?
At det kan eksporteres fra Magento betyder ikke at det kan importeres ved valg af et evt. andet system. Masser af systemer er inkompatible mht. import og eksport med hinanden. Det er der mange IT-virksomheder der lever tykt og fedt på at konvertere data imellem forskellige systemer.
Jonas Sthur:
Man kan jo bare benytte sig af et selvvalgt webhotel
Det er rigtigt, og det kan ofte være en god idé. Men det hjælper ikke så meget hvis du køber et webhotel som kører på linux med PHP, men du så senere skal køre noget kode eller et system som kører på microsoft/.net platform.
Jonas Sthur:
- Man skal da ikke flytte noget domæne? Man skal højest foretage en redelegering
Det kan du have ret i, jeg fik måske ikke formuleret mig 100% teknisk korrekt, men med flytning af domæne mente jeg nu flytning af webhotel. Rent teknisk set kan domænet ligge hvor det skal være. (tror dog de færreste forstår sig på dette)
----
Det lader dog til at trådstarter har startet en ny tråd nu hvor det er nærmere beskrevet, så der opstår færre misforståelser. Det er bestemt i både køber og sælgers interesse, at der er en klar definition og forståelse af hvad produktet indeholder.
Jeg holdt gratis foredrag i 5 år og folk fik en pisse god vare.
Det er nu også 2 meget forskellige varer, og jeg mener ikke på nogen måde det er sammenligneligt med det der i denne tråd udbydes. Kompleksiteten, problemerne, misforståelser m.v. fra begge parters side er noget helt andet i denne situation.
Når det så er sagt, synes jeg det er helt fint at varen udbydes til 0 kr. eller for den sags skyld 1 mio kr. - det er sagen lidt uvedkommende. Men uanset hvad prisen er, bør det være klart hvad produktet indeholder, særligt når det skal være grundlag for en virksomheds forretning (webshop).
Der er det trods alt nok alligevel begrænset hvor galt det kunne gå og hvor meget tidsspilde og penge man kunne smide ud af vinduet ved at gå til et foredrag.
Der er jo ikke nogen der forhinder en i at spørge hvad man får for pengene. Worst case har man spildt lidt tid, man betaler jo alligevel ikke før man får varen vil jeg tro.
Men hvis jeg holdt et dårligt foredrag, så ville jeg spilde 200 menneskers tid og det er noget værre i min bog.
Nej, jeg syntes sgu det er plat at bashe en ung iværksætter, der blot søger lidt erfaring og tager en skilling for det. Come on guys, det er sgu ikke god stil.
Og ja, opret du bare en anden tråd med dit tilbud, så er jeg sikker på du får fred i den.
Du udarbejder et design i photoshop og sætter det op
Dvs. kunden får et unikt design som han/hun bestemmer hvordan skal se ud?
Det er det jeg gør færdig slut okay?
så hvis jeg sender dig url til 2 sider som jeg gerne vil have kopier af designmæssigt (overordnet set ikke tro kopier) eller links til 2 templates fra templatemonster som jeg gerne vil have noget der ligner, så klarer du det for 700?
Nej, jeg syntes sgu det er plat at bashe en ung iværksætter, der blot søger lidt erfaring og tager en skilling for det. Come on guys, det er sgu ikke god stil.
Nu synes jeg personligt ikke selv jeg basher denne iværksætter, og hovedparten af de øvrige indlæg her i tråden er da også konstruktiv kritik efter min mening. Men hvordan ved du at det er en ung iværksætter, jeg ser ingen alder nævnt nogen steder ? (Ikke at det gør nogen forskel, jeg mener ikke man skal særbehandle af den grund).
Bortset fra det, så tror jeg nu trådstarter fik noget ud af denne tråd, også de kritiske synspunkter der kom. Der er jo trods alt endnu værre, hvis slet ingen respondering kommer, og man ikke aner hvorfor ingen benytter sig af tilbuddet (hvilket jo umiddelbart var sådan det så ud i tråden indtil trådstarter "bumpede" tråden).