Jeg blev virkelig pænt irriteret da jeg fandt ud af nettjek.dk ikke længere tager imod tilmeldinger da de er ved at lukke ned. Et tilsyneladende helt gratis og troværdigt alternativ til Trustpilot.
Jeg var et kort øjeblik ved at ånde lettet op da jeg i dag faldt over websjop.dk, men da jeg fandt ud af de vil ha' månedlig betaling.
Meget muligt kan det være en service der er penge værd for en forretning, men i øjeblikket NÆGTER jeg simpelthen at betale for at give gratis traffik til en side - det er jo en omvendt måde at skrue tingene sammen på. Vi webshop-ejere giver jo mange penge for at få vores trafik, hvorfor skulle vi så give den væk gratis??
Tror i nogensinde vi kan få nettjek.dk op at køre igen / overtalt til at godkende tilmeldinger?
du kan også have forum på egen side der giver mere indhold til google og evt. bloggen på egen siden hvor folk kan kommentere dine produkter .
folk glemmer hvor meget mere der laves på egen siden der giver langt mere end de 5 % udfyldt profiler hvor der står intet i profiler på trustpilot.dk , som der giver kommentar til dine produkter
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det kan være jeg ikke har sat mig helt godt nok ind i tingene.
Nu har jeg oprettet mig, men jeg kan ikke helt gennemskue hvad det er der koster penge og hvad der ikke gør. Total forvirring og der dukker nok en faktura op på et tidspunkt hvis jeg ikke passer på(eller afmelder mig).