Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på festivalsrelateret blog

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har for nyligt (med nogle venner) oprettet en blog, som omhandler Roskilde Festival. Forum bliver inkorporeret snarest muligt, men jeg tænkte det kunne være fedt at få lidt feedback på hvordan oplevelsen er, når man besøger webstedet :)

På forhånd tak.

www.roskilde-open.dk

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 20:56

Hej Viktor,

umiddelbart virker siden meget god. Hvad er dit formål med siden? Det er letter at give feed back, hvis du forklarer hvad det er du ønsker med siden.

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:01

Jeg synes det er en god og informativ blog, som giver gode og praktiske råd til festivalsgæster.

Farverne er sat godt sammen og navigationen er umiddelbart nem.

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 21:01

Selvfølgelig :)

Kort sagt så er det en festivals blog - Roskilde Festival. Vi skriver lidt guides, lægger nogle billeder og videoer op fra hvert år vi er derude og så opretter jeg snart et forum på den (skal lige finde ud af at integrere phpbb med wordpress :/ ) hvor man kan diskutere festivalsrelaterede emner - primært campopsætning og anlægsbyggeri. Det er jo snart en mindre videnskab med de ting der bliver taget med derud hvert år. Det går bare ikke længere "kun" at have en boomblaster med. Vi forsøger kort sagt at give lidt erfaring videre ved samtidig at skrive nogle skægge blogindlæg og sårn'. 

Der var ikke nogle ting der burde være opbygget anderledes eller noget? Er lidt i tvivl om navigationen er logisk sat sammen :)

ps. tak for svar :)

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15

lave lang god titlen hvad siden omhandler , der står kun start roskil open , udnyt gerne alle 67 tegn der vises på google.

ser frem til mange flere gode artikler om roskilde festival , kan ikke se det vilde endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 21:22

Okay, så en mere beskrivende forside? Kunne måske lave det i kombination med slideren med billeder?

Arbejder lidt på at optimere beskrivelserne på googles søgeresultater

Eventuelt nogle forslag til hvad kommende indlæg burde omhandle?

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:40

Super fed hjemmeside....der er sgu ikke så meget andet at sige :)

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 21:42

Fedt at høre - tak! :)

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 14:46

Viktor Poulsen:

Kort sagt så er det en festivals blog - Roskilde Festival. Vi skriver lidt guides, lægger nogle billeder og videoer op fra hvert år vi er derude og så opretter jeg snart et forum på den (skal lige finde ud af at integrere phpbb med wordpress :/ ) hvor man kan diskutere festivalsrelaterede emner - primært campopsætning og anlægsbyggeri. Det er jo snart en mindre videnskab med de ting der bliver taget med derud hvert år. Det går bare ikke længere "kun" at have en boomblaster med. Vi forsøger kort sagt at give lidt erfaring videre ved samtidig at skrive nogle skægge blogindlæg og sårn'. 

Der var ikke nogle ting der burde være opbygget anderledes eller noget? Er lidt i tvivl om navigationen er logisk sat sammen :)

Hej Viktor - Jeg  siden er fint opbygget i forhold til navigation og den er flot designet og indholdet passer godt til det formål du beskriver. Det er også let at finde rundt i menupunkterne.

Det eneste jeg ikke lige forstår er "Campens medlemmer" - hvad er dette? Listen er tom.
Er det meningen at der skal stå hvem I er eller er det noget med din camp på Roskilde Festival eller er det et redskab man kan bruge til et eller andet formål, som festivaldeltager/blogger?

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 14:59

Hej SuperEvent

Mange tak for kunstruktiv feedback :)

Campens Medlemmer skulle sådan set bare indeholde en liste med alle medlemmer af Roskilde-Open. Hvilken browser bruger du? - for der skulle meget gerne være nogle facebook badges på medlemmerne på siden :-/

Der skal laves noget beskrivende tekst om hver person ved siden af facebook badget, så hvis det er det du hentyder til mangler, så er det på vej :P

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)