Jeg har for nyligt (med nogle venner) oprettet en blog, som omhandler Roskilde Festival. Forum bliver inkorporeret snarest muligt, men jeg tænkte det kunne være fedt at få lidt feedback på hvordan oplevelsen er, når man besøger webstedet :)
På forhånd tak.
www.roskilde-open.dk
Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk
Kort sagt så er det en festivals blog - Roskilde Festival. Vi skriver lidt guides, lægger nogle billeder og videoer op fra hvert år vi er derude og så opretter jeg snart et forum på den (skal lige finde ud af at integrere phpbb med wordpress :/ ) hvor man kan diskutere festivalsrelaterede emner - primært campopsætning og anlægsbyggeri. Det er jo snart en mindre videnskab med de ting der bliver taget med derud hvert år. Det går bare ikke længere "kun" at have en boomblaster med. Vi forsøger kort sagt at give lidt erfaring videre ved samtidig at skrive nogle skægge blogindlæg og sårn'.
Der var ikke nogle ting der burde være opbygget anderledes eller noget? Er lidt i tvivl om navigationen er logisk sat sammen :)
ps. tak for svar :)
Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk
Kort sagt så er det en festivals blog - Roskilde Festival. Vi skriver lidt guides, lægger nogle billeder og videoer op fra hvert år vi er derude og så opretter jeg snart et forum på den (skal lige finde ud af at integrere phpbb med wordpress :/ ) hvor man kan diskutere festivalsrelaterede emner - primært campopsætning og anlægsbyggeri. Det er jo snart en mindre videnskab med de ting der bliver taget med derud hvert år. Det går bare ikke længere "kun" at have en boomblaster med. Vi forsøger kort sagt at give lidt erfaring videre ved samtidig at skrive nogle skægge blogindlæg og sårn'.
Der var ikke nogle ting der burde være opbygget anderledes eller noget? Er lidt i tvivl om navigationen er logisk sat sammen :)
Hej Viktor - Jeg siden er fint opbygget i forhold til navigation og den er flot designet og indholdet passer godt til det formål du beskriver. Det er også let at finde rundt i menupunkterne.
Det eneste jeg ikke lige forstår er "Campens medlemmer" - hvad er dette? Listen er tom. Er det meningen at der skal stå hvem I er eller er det noget med din camp på Roskilde Festival eller er det et redskab man kan bruge til et eller andet formål, som festivaldeltager/blogger?
Campens Medlemmer skulle sådan set bare indeholde en liste med alle medlemmer af Roskilde-Open. Hvilken browser bruger du? - for der skulle meget gerne være nogle facebook badges på medlemmerne på siden :-/
Der skal laves noget beskrivende tekst om hver person ved siden af facebook badget, så hvis det er det du hentyder til mangler, så er det på vej :P