Det lyder spændende :-) |
Kasper
13 år
msn: t-oxen@hotmail.com
Kasper 13 år msn: t-oxen@hotmail.com |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
Ebbe Hansen ebbe908@hotmail.com 18 år. |
Hej Rasmus. Lækkert initiativ! Du kan fange mig på Skype: frederikgronholdt Jeg er selv 21, fra Aarhus, laver Magento webshops samt andet online markedsføring.
Håber vi skrives ved! |
Hej Rasmus Knaldgod idé du har fået her. Jeg er 14 år og har samme interesse som alle jer. Jeg kan bedst træffes på skype: frederik.knudsen Jeg tænker lidt. Nu når der er så mange der er med på idéen, om vi så ikke kunne tilføje hinanden alle sammen og lave gruppe samtaler? Så vi kan få udvekslet idéer, stille spørgsmål, få testet og feedback på forskellige ting. Lyder det ikke som noget? :) Jeg ser meget gerne i alle adder mig :) Mvh Frederik |
Hej :-) Super godt intiativ! Har ansøgt jer på Skype. Min Skype er: sskriver321 Mvh Søren Skriver. |
Har nu tilføjet alle, som har skrevet her i Skype;) |
Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..
Jeg er (snart) en iværksætter på 18 (19 til sommer) år som skal drive noget hosting-forretning af servere og netværk. Det er en rigtig god ide, og i andre der har svaret i tråden her må også meget gerne tilføje mig på msn: Det ville være super med et godt iværksætter-netværk. :-) Mvh Christoffer |
Fedt med så mange svar i tråden :-) Thumbs up! |
Wow, der er mange der har skrevet, fedt - I er addet.
Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!