Hej Jeg leder et nyt sted at hoste en allerede eksisterende side. De sidste to et halv år, har siden været hostet af surftown, og det har mildest talt været en ekstrem turbolent tid, med seriøst meget nedetid for minimum hver 3. månede, men på det sidste har det været helt helt galt. I over en uge nu har min side være mere eller mindre utilgængelig. Så nu gider jeg ikke spilde mere tid på surftown. Min side har imellem 3 og 4000 unikke besøgende per dag, og 15-20.000 sidevisninger. Trækker ca 50 GB traffik per månede. Kan i anbefale en god og stabil firma, med super support? Mvh Kim. |
To timer med en "webhotel"-tråd uden, at folk er begyndt på mundhuggeri? Det må da være rekord! :-)
Kim - jeg vil ikke anbefale mig selv, det er dårlig karma, men jeg vil gerne gøre opmærksom på, at vi har nogle professionelle webhoteller, som jeg ikke er i tvivl om vil kunne løfte opgaven. Omkring stabilt firma og super support, vil jeg i stedet henvise til vores Trustpilot, hvor 59 kunder indtil videre har delt deres erfaringer med os.
Alternativt, hvis du har mod på det, kan du jo kigge på en af vores Cloud Servere - så er der i hvert fald ikke andre, end dig selv på hele serveren.
Fortsat god lørdag! :-)