Er der nogle der ved hvor man, kan få et arbejde hvor man kan have mindst 300 timer pr mdr, i 6 mdr. vil gerne arbejde 7 dage om ugen. der vil ikke blive tale om overtids betaling eller heligdags tillæg.
Jeg skal bruge pengene til at købe min egen virksomed.
Jeg er ikke intressert i at have investor eller låne penge
Jeg ved godt at amino ikke er en job database, men det er her alle de kloge sidder.
Er du fysisk stærk og løber hurtigt tag nogle avis ruter gerne 40 timer om dagen og smadre akkorden og tag det som en ekstrem god træning ,bliv kontakt ansæt som vogn mand kræver dog CVR nummer og egen virksomhed kan dog som afløser være meget at lave
rengøring er også fysisk hårdt så vis er suveræn form og fleste steder akkord arbejde så løb der ud.
er du hurtigt med hjerne kan lave hjemmesider lynhurtigt med andet der kræver hjerne og giver høj timeløn fordi din hjerne arbejder hurtigt og perfekt.
hvad er du god til?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Er der nogle der ved hvor man, kan få et arbejde hvor man kan have mindst 300 timer pr mdr, i 6 mdr. vil gerne arbejde 7 dage om ugen. der vil ikke blive tale om overtids betaling eller heligdags tillæg.
Det er mindst 10 timer om dagen, det holder de fleste ikke til i længden, men ½ år kan måske godt lade sig gøre.
Det er mindst 10 timer om dagen, det holder de fleste ikke til i længden, men ½ år kan måske godt lade sig gøre.
Hvor i landet kommer du fra ?
Du har ikke overvejet 2 jobs frem for et ?
jeg tror også det er bedre med akkord arbejde og knokle der ud ad i kort tid op nå en god akkord og lave det man er hurtigste til og giver meste i kr i time og så slap af efter en god dags arbejde og vide man nået 20 timer arbejde på 6 timer ,
kan evt tage et knokle arbejde ved siden af et job der hvor der ikke skal knokles der ud ad , derved har man pauser i sin krop og opnår at tjene mest muligt.
10 timer om dagen er ikke noget at snakke om, inden for landbruget er det ikke unormalt at starte klokken 5 om morgen og stoppe klokken 1900.
jeg bor i udlandet saa den der kunne bruge mig skal have et sted hvor jeg kan sove.
bliv evt. landbrug fodermester og afløse flere landmænd når de holde ferie eller på større gårde på fuld tid.
Du kan spørge de nærmeste gårde med malkekøer, der skal nok være nogle der har bruge for en hjælpen hånd og kig i alle de online medier igennem om de søger en foder mester på en gård
det kan ikke lade sig gøre da du skal have karantæne mellem hver landbrug, og når man også har kontakt med dyr i udlandet.
nu er jeg landmand ved grise, og hvis jeg skulle malke køer set er der ikke nogle der vil betale for, da det ikke bare lige noget man gør, når du formalker en ko så skal du kunne se om hun har yverbetændelse hvis du ikke kan se det og du malker hende med i tanken så er alt det mælk faldet i værdi. så hvis du hver anden dag malker 20000 litre mælk og dine celletal er 150, og du så malker en ko i med yver betændelse så kan dine celle tal nemt stige til over 300, og så får du mindre for din mælk de næste 4 uger.
20000 litre mælk til 2.80 pr litre er 56000 dkr
20000 litre mælk til 2.55 pr litre er 51000 dkr
tab for 2 dage er 5000 kr gange det med 7 leveringer ér det samme som 35000 dkr