fleste gårde største er efterhånden kun robotter der malker køer, på dem jeg har arbejdet på , de kan også mærke om der er yver betændelse og de største gårde er dem der har flest medhjælper http://www.landbrugsinfo.dk/Kvaeg/Malkekoeer-og-opdraet/Malkning/Sider/Malkekoeers_sundhed_foer_og_efter_overga.aspx har selv arbejdet på gårde i nordsjælland med malkning og jeg har taget landbruges udannelsen Der er jo en grund færre hænder laver mere og mere mad i landbruget , det laves mere og mere effektivt så man skal lave mindre arbejde og der produceres mere mad . husk også gris farne laves meget i udvikling så der sker meget med teknologien og det er slet ikke noget med at løfte 100 kr tunge grisen på en grise farme med 30.000 grise f.eks. for de største er der fleste arbejdes pladser på de små er meste hobby |
så ved du også hvad løn de køre med på landet, og ved den lave løn jeg kan få så vil jeg ikke kunne over holde min købs kontrakt , det vil tage for lang tid at tjene de penge.
men du skal have tak for alle dine råd, det er sgu rart når der er nogle der vil hjælpe.