Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Gratis" fragt - hvordan ser det ud ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mange kunder der fokuserer kraftigt på fragtudgiften, og har derfor lavet en række pakker, hvor fragten er incl. i prisen. 

Nu har jeg så samlet det i et punkt på forsiden af shoppen, for at få mere fokus - hvordan synes du det ser ud ? - Og evt. forslag til forbedringer/forandringer.

http://www.sliknet.dk/shop/cms-2.html

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Sådan umiddelbart ville jeg måske vinkle historien lidt anderledes end at "undskylde" dine fragtpriser med fragtmandens løn... Har selv den inde over hovedet med fragt og fri fragt, vi har valft at slå på at kunden sparer på indkøb og æder så selv 20,- af fragten så vi er billigere end de andre på basisfragten og starter fri fragt 100 kroner tidligere... kender ikke dit marked men træls at blive valgt fra på fragt....

• Grafisk synes jeg det er lidt småt, men det kan være m in opløsning
  • Sælg det evt. som en mulighed til kunden i stedet for "vi har været nødt til"

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:23

Gode pointer du kommer med - jeg kan godt se det lyder lidt "undskyldende" .

Jeg vil prøve at omformulere Smile

Men det er som du siger frustrende så mange der tror det er gratis at sende varer rundt i landet. Derfor den indgangsvilken.

Omvendt kan vi selvfølgelig ikke som butik forvente at en "almindelig" forbruger har sat sig ind i fragtmarkedet..

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 21:48

Jesper Laugesen:
Omvendt kan vi selvfølgelig ikke som butik forvente at en "almindelig" forbruger har sat sig ind i fragtmarkedet..

Næh det kan man ikke.... når vi filosoferer over tingene tænker vi lidt på Martin T´s. kommentar i e-pusher om, at kunder søger grunde til at forlade butikken - så udfordringen er jo at gøre det let og attraktivt for kunden og holde ham i købelyst.

Forslag: Kunne du ikke vende den lidt på hovedet med din prispolitik og sige ved køb for (XXX)  den stil er der fri fragt og så ligge det på varen i stedet....

så flytter du fokus fra at du har "dyr" fragt til at du har gratis fragt og evt. booste din omsætning lidt efter hvordan dit prismix er skruet sammen.

Det kræver sikkert nogen kalkulationer som jeg ikke er inde i, men værd at lege lidt med synes jeg.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:51
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 22:40

Hej Jesper,

Altså i min verden er det fanmde et buskab der er til at forstå...og rabat og tilbud kan folk sgu også forstå.

Må man spørge af hensyn til fragt, hvor mange forsendelser du sender uge eller måned?

Noget af teksten er lidt småt endnu, men som sagt kan være min opløsning.

//

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)