Her har du Nick Hækkerup i en samtale med Kim Fournais fra Saxo Bank.
Hvis du udskifter ordet " bank " med " lønmodtager " og " folkeskole " med " folk på overførselsindkomst " , så ser du her fremtiden for DK med den nye regering.
Det muligt at Nick bare siger absurde ting for at få opmærksomhed ( det jo så populært ), men lidt sandhed er der jo altid i det :
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Med 2/3 (meget grove tal!) af arbejdsstyrken enten ansat af det offentlige eller som modtagere af diverse støtteordninger, står vi med et kæmpe problem - for kan vi forvente, at folk stemmer ud over deres egne interesser? Jeg tvivler.
Der findes et ord for sådan et samfund, vi står med nu. Jeg kan ikke lige huske det. Er der nogen, der kan støtte mig i det?
Det bliver sindssygt spændende at følge den nye, røde regering. Jeg håber ikke, at mine liberale fordomme bliver til virkelighed.
Kim Fournais vinder den debat alene på det øjeblik, du viser i YouTube klippet der. Jeg så hele debatten, da den blev sendt. Nick Hækkerup gjorde ikke en god figur.
Valget er i den grad skudt i gang. Det, der keder mig ved politik igennem de sidste mange år er, at man vægrer sig ved at sige, hvad man som parti selv vil gøre, men har travlt med skråsikkerhed at forklare, hvad oppositionen vil. (Om det så er den ene eller den anden vej.)
.... Tænk at skulle vælge en ny bil på de præmisser
Men er der noget, der kan få mig til at trække på smilebåndet ved optakten til et valg, så er det de overnight "raserene ansigter" der "pryder" valgplakaterne -- Hvide tænder, blå øjne med en lysende halo omkring iris, udglattede rynker etc.