Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EAN fakturering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer 

Jeg har før handlet med det offentlige og sendt faktura via ean nummer - men nu er det over et år siden sidst og jeg har glemt hvordan jeg lige gjorde det ! 

Jeg var inde via en gratis hjemmeside - kan ikke huske hvilken - deri ligger mit problem - er der nogen som kan hjælpe mig ? 

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:23

Hvis det er et offenligt EAN nummer:

https://www.virk.dk/myndigheder/stat/ITST/NemHandel_Fakturablanket

Hvis det er et "erhvervs-ean" nummer. Så kan du IKKE bruge nemhandel, men skal bruge en betalingstjeneste. Jeg benytter selv Sproom.net, da én af vores kunder er en underafdeling af det offentlige og derfor selv har skaffet sig et EAN nummer, der ikke er under det offentligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:47

Kenn Bo Overgaard:

Hey Aminoer 

Jeg har før handlet med det offentlige og sendt faktura via ean nummer - men nu er det over et år siden sidst og jeg har glemt hvordan jeg lige gjorde det ! 

Jeg var inde via en gratis hjemmeside - kan ikke huske hvilken - deri ligger mit problem - er der nogen som kan hjælpe mig ? 

Kenn Bo 

hej  Kenn Bo

kan det have været  virk.dk   hvor du  kan  skrive en faktura -  sende den  - og få  dannet  OIO fakturaen  derinde ???

men hvor mange  fakturaer  drejer  det  sig om???   hvis  det  er  betydeligt tal   så  kan  dit  bogføringsprogram  hvis  det  er af  en vis  kaliber  selvfølgelig  lave   en  brugbar  elektronisk  OIO faktura  som  du  kan  sende  gratis  via  nemhandel.dk   -  hvad  enten  det  er til  en offentlig  (5798xxxxxxxx)  eller  en  privat   (5790xxxxxxxxx) Så slipper du  for dobbeltarbejdet  med  at skulle  genskrive  dem   på virk.dk

så  det  er  faktuelt  forkert  det  Mark MK forsøger  at binde  dig på ærmet  -   men det kræver selvfølgelig  at  du  kan  generere   OIO dokumentet  på dit fakturaprogram.

(såvel SummaSummarum med  EFB-modul  såvel  som Aesiras  kan  det her

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 00:49

Kan også anbefale regnskabsprogrammet e-conomic.dk, som også kan sende eletronisk faktura, hvis du har brug for at sende flere en nogen få stykker.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 05:57

Ivaerksaet:

hvad  enten  det  er til  en offentlig  (5798xxxxxxxx)  eller  en  privat   (5790xxxxxxxxx) Så slipper du  for dobbeltarbejdet  med  at skulle  genskrive  dem   på virk.dk

så  det  er  faktuelt  forkert  det  Mark MK forsøger  at binde  dig på ærmet  -   men det kræver selvfølgelig  at  du  kan  generere   OIO dokumentet  på dit fakturaprogram.

Vores kunde er en meget stor virksomhed, nogle af deres aktiviteter ligger under der offentlige. Det gør dem vi skal fakturere ikke. Jeg sendte den via virk.dk og skrev efterfølgende til dem at den fejlet. Hvortil de svaret at de ikke var tilmeldt nemhandel da de var et A/S selskab.

Og jeg vælger at stole mere på dem, end dig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hvorfor  ringer  du  ikke  til  supporten  for  NemHandel.dk   MySupply   som  har  supportfunktionen   alle  hverdage  ml   10  til  14.

DER  og  ikke  ude  ved et tilfældigt  firma   kan  du  få  besked  om  hvad  der  kan  lade sig  gøre  og  ikke  lade  sig  gøre

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 09:34

Hej Kenn

En billig og nem løsning findes i vP Faktura Pro fra Vipilon ApS. Her er både varekartotek og kundekartotek, så du slipper for at taste det samme igen og igen.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ivaerksaet:

hvorfor  ringer  du  ikke  til  supporten  for  NemHandel.dk   MySupply   som  har  supportfunktionen   alle  hverdage  ml   10  til  14.

DER  og  ikke  ude  ved et tilfældigt  firma   kan  du  få  besked  om  hvad  der  kan  lade sig  gøre  og  ikke  lade  sig  gøre

ahh Otto

Nu forsøger Mark jo bare at hjælpe ingen grund til at blive spydig på Marks bekostning.

Desuden så vil jeg jo mene at det vil være nemt bare at gå ind på nemhandel.dk og læse hvad man kan og ikke mindst ikke kan med Nemhandel

Jeg tror at det Mark mener er at fakturablanketten kun er til det offentlige, hvilket er helt korrekt.

Ja du kan anvende nemhandel til andre kunder, men kun hvis de selv anvender nemhandel.

De fleste regnskabsprogrammer understøtter efakturaer også C5 og economic og stort set alle andre ;-)

Men mon ikke det lykkes for trådstarter at komme igennem med en efaktura.

/Søren

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:06

Kenn Bo Overgaard:

Hey Aminoer 

Kenn Bo 

Som Mark skriver kan du gå herind https://www.virk.dk/myndigheder/stat/ITST/NemHandel_Fakturablanket

Vær opmærksom på du ikke behøver digital signatur til din virksomhed for at logge på, du kan logge på med din personlige NemID.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 10:43

Hej Trådsvarer

Jeg takker for svarene - og har fixet det inde på vink.dk - det er kun offentlige virksomheder jeg handler via ean nummer med så ingen problem og det sker ikke så tit - pt. 

Mit regnskabprogram hedder ODIN og fungere perfekt (jeg kan finde ud af det !!) og vil have fat i min revisor som har givet mig programmet for at høre hvordan det er med ean faktureringen via denne program ! 

Takker for de mange svar og for dejlig hjælp her på amino

Go´ Weekend til alle 

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)