Hej Nils Jeg har brugt en del tid på at afsøge markedet for hvilket CMS jeg skulle anvende til mine kommende projekter: 2 hjemmesider og en webshop. Valget faldt på Concrete5 af flere årsager, men den helt primære er pga den brugervenlighed systemet har. For mig som ikke er programmør, har det været en ret afgørende faktor. At der så er addons der koster 30-50$ som jeg i mit tilfælde skal bruge 2 af, det vælter altså ikke budgettet. Jeg glæder mig ihvertfald til at skal i gang med at "tumle" med det.
|
Allan:Hej Nils
Jeg har brugt en del tid på at afsøge markedet for hvilket CMS jeg skulle anvende til mine kommende projekter: 2 hjemmesider og en webshop.
Valget faldt på Concrete5 af flere årsager, men den helt primære er pga den brugervenlighed systemet har. For mig som ikke er programmør, har det været en ret afgørende faktor.
At der så er addons der koster 30-50$ som jeg i mit tilfælde skal bruge 2 af, det vælter altså ikke budgettet.
Jeg glæder mig ihvertfald til at skal i gang med at "tumle" med det.
Hej Allan,
Tak for dit svar.
Kan du fremvise nogle af de projekter det er udført i ?
Ang. addons og prisen på dem var min tanke, at det jo naturligvis kommer an på hvad budgettet er for personen/virksomheden man laver hjemmesider for er.
Jeg tænker på, at med de andre systemer som Drupal og Wordpress, ku jeg forestille mig at man har friere tøjler til selv at bestemme prisen, uden at den skal være afhængig af eksempelvis Concrete5's addon priser.
Nu ved jeg at sider som NetTuts har kørt nogle super gode serier af tutorials på wordpress sitebuilds og generelle tutorials omkring webudvikling.
-Er der nogle af jer, der evt. har nogle links liggende til tutorials for Concrete5 ?
På forhånd tak.