Hejsa, Hvor brugervenlig er Magentos nyhedsbrevsmodul set i forhold til f.eks. MailChimp og UbiVox? Brugeren har ikke den store erfaring (læs:ingen!) i at arbejde med grafiske løsninger, så det skal være både letforståeligt og simpelt at arbejde med. Formålet er markedsføring af en fysisk brugskunstforretning med en lille webshop, der er bygget i Magento. Derfor er dén løsning allerede til rådighed, men der skal jo ikke arbejdes mange ekstra timer med et besværligt system, før det giver økonomisk bedre mening at købe et af de ovennævnte services. Jeg glæder mig til at høre fra jer :-) De bedste hilsner Lotte Andreasen
|
Hej Lotte
Magento er et super fedt system, men desværre synes jeg ikke deres nyhedsbrev er helt fantastisk. For at udsende et nyhedsbrev skal man først ind og lave en skabelon og derefter sætte den i kø til udsendelse og så skal Magento's cronjob være opsat korrekt for at nyhedsbrevet overhovedet bliver udsendt. Det giver mulighed for at udsende lidt af gangen hvilket er ganske fint, men det er ikke nemt at finde ud af skabelon vs. udsendelse. Jeg har dog ikke prøvet nogen andre systemer, så jeg skal ikke kunne sige om de er nemmere :) men til trods for at jeg er glad for Magento som system så er jeg ikke imponeret over deres nyhedsbrevsfeature.