Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento nyhedsbrevsmodul - anbefalinger eller det modsatte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvor brugervenlig er Magentos nyhedsbrevsmodul set i forhold til f.eks. MailChimp og UbiVox?

Brugeren har ikke den store erfaring (læs:ingen!) i at arbejde med grafiske løsninger, så det skal være både letforståeligt og simpelt at arbejde med.

Formålet er markedsføring af en fysisk brugskunstforretning med en lille webshop, der er bygget i Magento. Derfor er dén løsning allerede til rådighed, men der skal jo ikke arbejdes mange ekstra timer med et besværligt system, før det giver økonomisk bedre mening at købe et af de ovennævnte services.

Jeg glæder mig til at høre fra jer :-)

De bedste hilsner

Lotte Andreasen

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 09:07

Hej Lotte

Magento er et super fedt system, men desværre synes jeg ikke deres nyhedsbrev er helt fantastisk. For at udsende et nyhedsbrev skal man først ind og lave en skabelon og derefter sætte den i kø til udsendelse og så skal Magento's cronjob være opsat korrekt for at nyhedsbrevet overhovedet bliver udsendt. Det giver mulighed for at udsende lidt af gangen hvilket er ganske fint, men det er ikke nemt at finde ud af skabelon vs. udsendelse. Jeg har dog ikke prøvet nogen andre systemer, så jeg skal ikke kunne sige om de er nemmere :) men til trods for at jeg er glad for Magento som system så er jeg ikke imponeret over deres nyhedsbrevsfeature.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:04

Hej Lotte.

Randi pinpointer det, og jeg kan tilføje, at der er dem, der vil sige, at Magento's nyhedsbrev er rimeligt ubrugeligt, og de anbefaler, at man bruger de moduler, du nævner. - Du kan finde en vejledning i opsætning i Magento her, men læs især afsnittet for neden om at hæve ambitionerne...

http://www.wikigento.dk/opret-og-udsend-dit-nyhedsbrev

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:18

Hej Lotte

Tag endelig også et kig på www.eBooster.dk. Vi hjælper dig gerne godt i gang.

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 13:06

Tak for jeres respons Smile Pusigt, at Magento ikke har gjort mere ud af netop denne feature. But - nobodys perferct!

God påske til alle

Lotte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)