Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 år, studerende, hvad skal jeg starte, og hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle jer på Amino. :-)

Jeg er 17 år, og studerende. Jeg læste en bog her igår der hedder 'Boost din økonomi' som jeg egentlig bare læste for at den kunne give mig nogle gode råd om at bo ude, og ikke ende med minus konto'en hver måned osv. da jeg næsten lige er flyttet hjemmefra og bor selv.

Der var et kapitel som fortalte en masse om hvordan man kan tjene nogle gode penge ved at starte sit eget, og det gjorde mig virkelig interreseret i det. Der var en masse gode råd om hvordan man kunne starte noget op og tjene penge, et af de forslag som der var, er at jeg kunne lave min egen blog og smide nogle google adsense annoncer ind på siden, som jeg har oververvejet.

Der var også en masse om at man kunne starte sin egen webshop, og en masse omkring det, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve det, og se om det er noget som kan lykkedes. Man kunne købe noget restparti af forskellige varer, og sælge dem videre på sin egen webshop, eller købe ting fra butikker som var ved at gå konkurs osv.

Men, hvor starter jeg henne? Og hvad skal jeg overhovedet prøve og sælge, noget som folk rent faktisk gider at købe? Jeg har selv penge at investerer, så det er ikke et problem. Men har virkelig brug for nogle gode råd om det, og lidt inspiration.

Lige for tiden studerer jeg på Zealand Business College i Næstved.

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte med at lave en amino freelancer profil, og kigge opgaver og stillinger ud engang imellem, og byd ind, hvis du tror du kan løse opgaven på en fornuftig måde. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)