Jeg skal på min skole have projekt opgave om et par uger. Derfor har en ven og jeg, snakket om at lave en slags ''bod'', hvor vi solgte noget på skolen.
Vi har tænkt på nogle Sandwich eller Juice/Smoothies.
Vi tager imod alle idéer med åben hånd. Så bare fyr løs!
Vh Lasse :-)
Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..
I slutningen af april må det jo være dejligt varmt i det dejlige Danmark, så hvis i kunne lave nogle gode smoothies ville det jo være en sikker vinder hos tøserne! Drengene er vel også med på den. Jeg tror også man kunne få solgt nogle sodavands is, hvis ellers jeres skole tillader det! Ellers så få en masse med fra dag 1.
Okay... Jeg kan da huske da jeg gik i 8, 9 og i 10 klasse snakkede mange af pigerne om smoothies når det var varmt.
Og slushice er jo også altid en god ting. Men nu ved jeg ikke hvad det koster at leje sådan en maskine og om der er elver nok på jeres skole til det.
Men prøv at tænk over hvad for nogle typer er der flest af på jeres skole, er det de her sports drenge og model tøser eller er det de lidt mere ''nørdede'' typer osv.
I skal være opmærksomme på at hvis I sælger mad er der formentlig nogle regler om at I skal have bestået et hygiejne-kursus inden. Det mindes jeg i hvert fald lukkede boden på min folkeskole kort efter jeg gik ud. Men ellers held og lykke med projektet :)